متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






حمد و سپاس مخصوص خــــــداوندی

که هر جا خواستم او بود

اما هر جا او خواست من نبودم



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت23:16---26 ارديبهشت 1393
ایاک نعبد و ایک نستعین

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:52---25 ارديبهشت 1393
کسی را صدا می زنم که هروقت از او چیزی بخواهند، دریغ ندارد.
پاسخ: دریغ ندارد!!! شاید دیرباشد اما حتمی است..... امیدوارم......


kh
ساعت18:01---25 ارديبهشت 1393
دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن

من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن

به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای

دل گرفته ما بین و دلگشایی کن
پاسخ: خدایا تو میدانی آنچه را که من نمیدانم در دانستن تو آرامشیست و در ندانستن من تلاطمها تو خود با آرامشت تلاطمم را آرام ساز…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:6 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب