متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یه دوست خوب :                              


یه دوست  کسیه که منو به خاطر خودم قبول کنه.

یه دوست کسیه که در عین احترام گذاشتن بهت ایراداتت رو هم بهت بگه.

یه دوست کسیه که وقتی دنیا ازت رو بر میگردونه اون خودشو بهت نشون بده.

یه دوست کسیه که تو رو بشناسه و به همون اندازه تو رو دوست داشته  باشه.

یه دوست کسیه که وقتی داری سقوط میکنی تشویقت کنه که بلند بشی و از نو بسازی.

دوستان تو خوشبختیشون ما رو میشناسن و ما اونا رو تو بدبختیامون.

دوستان واقعی حتی بعد از سالها جدایی دوستیشون رو تموم نمیکنن.

و اما، دوستان خوب پیدا کردنشون سخته ، ترکشون سخت تر و فراموش کردنشون غیر ممکن.


نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت13:46---31 ارديبهشت 1393
لایکککککککک
پاسخ: مرسی


نرگس
ساعت22:12---30 ارديبهشت 1393
سلام مهناز جان.شبت بخیر...عزیزم شانه هم مثل مسواک و حوله ,یه وسیله شخصیه!!از مال خودت استفاده کن.



پاسخ: اون شانه بله!!! من این شانه رو گفتم!!! بله! میبینم که شماهم بله.......

راستی ببخشید سلام عزیزم. شب شما هم به خیر... انقدر محو شیطنتتون شدم که یادم رفت جواب سلامتون رو بدم....


شهاب الدین
ساعت19:45---30 ارديبهشت 1393
خانه دوست کجاست؟



در فلق بود که پرسید سوار



آسمان مکثی کرد



رهگذر شاخه نوری که به لب داشت



به تاریکی شبها بخشید و به انگشت



نشان داد سپیداری و گفت



نرسیده به درخت



کوچه باغی است که از خواب خدا



سبزتر است



و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است



میروی تا ته آن کوچه



که از پشت بلوغ سر به در می آرد



پس به سمت گل تنهایی می پیچی



دو قدم مانده به گل



پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی



و تو را ترسی شفاف فرا می گیرد



کودکی می بینی



رفته از کاج بلندی بالا



جوجه بر می دارد از لانه نور



و از او می پرسی



خانه دوست کجاست؟
پاسخ: آی سهراب/ خانه باشد طلبت/ دل من سخت گرفته است بگو/ شانه دوست کجاست؟ ممنون بابت نظرات زیباتون....


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت17:37---30 ارديبهشت 1393
گل لاله، گل نرگس، گل پونه، گل یاس

اینا همه تقدیم به کسی که خودش سالار گلهاست...





سلام مهناز عزیز! خوبم ممنونم، همینجا بودم ، منم دلم واسه شما خیلی تنگ شده بود...
پاسخ: ممنون عزیزم.. خداروشکر.. مرسی....


sajjad
ساعت17:36---30 ارديبهشت 1393
به سلامتی همچین دوستی
پاسخ: اللهم صل علی محمد وآل محمد......


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت16:18---30 ارديبهشت 1393
ای صبا گر بگذری از کوی مهر افشان دوست

یار ما را گو سلامی ، دل همیشه تنگ اوست...
پاسخ: سلام الهه خانم عزیزم. خوبید؟ کجابودید؟! دلم براتون تنگ شده بود.....


Kh
ساعت11:56---30 ارديبهشت 1393
زندگی چیست به جز غنچه یاس



در طلوع احساس



حین لبخند نسیم



گاه گلخند بهار



دیده دل بگشاییم اگر



زندگانی زیباست

چشمه‌ای کز دل سنگ



می‌خروشد چون چنگ

می‌زند یک آهنگ



که منم خنده دشت



که منم رفعت کوه



به من و تو گوید

زندگانی زیباست



زندگانی زیباست


پاسخ: ممنونم. خیلی زیبا بود.. زندگی زیباست زشتی های آن تقصیرماست / درمسیرش هرچه نازیباست آن تقدیرماست


Kh
ساعت11:54---30 ارديبهشت 1393

از دست شيطنت هاو جوابهاي دست به نقدت!!!!!!
پاسخ: خب دوستتون دارم دیگه.... شیطنت نکردم که.......



Behnaz
ساعت9:33---30 ارديبهشت 1393
دمی با دوست به سر بردن دوصد دنیا بها دارد

خوشا آن کس که در دنیا رفیقی با وفا دارد


پاسخیا رب دل دوست را پر از غم نکنی با تیر قضا قامت او خم نکنی ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند یک مو زسررفیق ما کم نکنی:


Kh
ساعت0:02---30 ارديبهشت 1393
آنچه به پروردگار مدیونیم دوست داشتن دیگران است




پاسخ: من دینمو ادا کردم. شمارو دوست دارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 28 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 11:21 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب