متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


http://s5.picofile.com/file/8123465418/isaar_shahadat20.jpg
مادر! توجه کن!

اگر من به زیارت امام رضا (ع) می رفتم، مگر شما نگران بودید، بلکه خوشحال بودید که به زیارت و پابوس امام خویش رفتم.

حال شما اصلا نباید نگران باشید،

چرا که من به زیارت خدایم و خالقم و معشوقم می روم.

پس همچون مادران شهید پرور، استوار و محکم باش

و هرکس خواست کار خلافی بر ضد انقلاب انجام دهد، جلویش بایست،

حتی اگر از نزدیکترین کسان باشد.

ظهر عاشورا 1406



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت22:00---3 خرداد 1393
پر کشیدند سمت کرب و بلا

عاشقونه رفتند تا به خدا



حالا تو این دنیای غریبی

دل خوشی مونه یاد شهدا


پاسخ: خوشا آنان که با عزت ز گیتی / بساط خویش برچیدند و رفتند ز کالاهای این آشفته بازار / شهادت را پسندیدند و رفتند ...


sajjad
ساعت17:17---3 خرداد 1393
الله اکبر !! کجایند مردان بی ادعا
پاسخ: کجایید ای شهیدان خدایی.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:8 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب