متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یا حضرت معصومه، ای یادگار زهرا               بزم عزا به پا کن امشب برای بابا

ای شیعیان بیارید عطر و گلاب و قرآن         موسی بن جعفر آزاد، گردد ز کنج زندان

  

 شهادت غریبانه ی هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت تسلیت باد 



نظرات شما عزیزان:

امیرمحمد
ساعت12:51---5 خرداد 1393
سلام آبجی من شهادت امام موسی کاظم رابه شما و خانواده های محترمتون تسلیت عرض می کنم

مریم
ساعت22:39---4 خرداد 1393
اندر غریبی ای خدا دورم زیاران/

یارب رضایم را رسان گوشه ی زندان/....

خدایا!به حق باب الحوایج امام موسی کاظم ع حوایج همه را برآورده بخیر کن...آمین
پاسخ: آمین.....


Behnaz
ساعت18:28---4 خرداد 1393
خدایا بحق امام کاظم (ع) توفیق کظم غیظ در لحظات سخت امتحان را به همه ما عطا بفرما .
پاسخ: آمین......


Kh
ساعت17:51---4 خرداد 1393
قلب من قالی خداست



تار و پودش از پر فرشته هاست



پهن کرده او دل مرا



در اتاق کوچکی در آسمان خراش آفتاب



برق می زند قالی قشنگ و نو



نوار من از تلاش آفتاب



شب که می شود خدا روی قالی دلم



راه می رود؛ ذوق می کنم گریه می کنم



اشک من ستاره می شود



هر ستاره ای به سمت ماه میرود..



یک شبی حواس من نبود



ریخت روی قالی دلم شیشه ای مرکب سیاه



سالهاست مانده جای آن



جای لکه های اشتباه



ای خدا به من بگو



لکه های چرکمرده را



کجا خاک می کنند؟



آه؛ آه از اینهمه گناه و اشتباه



آه نام دیگر تو است



آه بال می زند به سوی تو؛ کبوتر تو است



قلب من دوباره تند تند می زند



مثل اینکه بازهم خداست



روی قالی دلم قدم گذاشت



در میان رشته های نازک دلم



نقش یک درخت و یک پرنده کاشته



قلب من چقدر قیمتی است



چون که قالی



ظریف و دستباف اوست



این پرنده ای که لای تار و پودش است هدهد است



می پرد به



سوی قله های قاف دوست...



شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت تسلیت
پاسخ: شهادت تسلیت! ممنونم...................


نرگس
ساعت9:40---4 خرداد 1393
سلام مهناز جان..خوبی عزیزم..منم شهادت امام کاظم علیه السلام رو خدمتت تسلیت میگم..انقدر دلم برات تنگه که!

الان داشتم برای ماه بانو جان مینوشتم چرا کم میتونم بیام اینترنت.ولی دورادور ازت خبر دارم..پریشب که شهاب جان گفتن دلت گرفته و تنگ شده برای دوستت، کلی دل منم برای شما گرفت!

ایشالله که دیگه تا الان حالت بهتر شده باشه...

راستی این مطلبی هم که از قول حاج آقا قرائتی گذاشتی واقعا گریه مو درآورد..خیلی درد داره..اونا تو اون موقعیت اینقدر حساس و ما چقدر بیخیال...

ببخشید یه جا نظر میذارما!آخه سخته هی فارسی انگلیسیش کنم.وقتمم که کمه..

روزت بخیرو خوشی
پاسخ: سلام نرگس خانم! به به! چه عجب! خوش اومدین!دل منم براتون تنگ شده بود! ممنونم! دل شما چرا گرفت؟! بله دیگه به قول معلم عزیزم خاصیت این دنیاست! نباید دلبستش باشیم! بهترم، شکر. بله مطلب غم انگیز و درعین حال مهمی بود! عیب نداره، میدونم کار دارید، همین که گهگاه سرمیزنید ممنونم


Kh
ساعت8:26---4 خرداد 1393
(إِیاکَ وَ الطَّمَعَ، وَ عَلَیکَ بِالْیأْسِ مِمّا فی أَیدِی النّاسِ، وَ أَمِتِ الطَّمَعَ مِنَ الَْمخْلُوقینَ، فَإِنَّ الطَّمَعَ مِفْتاحٌ لِلذُّلِّ، وَ اخْتِلاسُ الْعَقْلِ وَاخْتِلاقُ الْمُرُوّاتِ، وَ تَدْنیسُ الْعِرْضِ وَ الذَّهابُ بِالْعِلْمِ. وَ عَلَیکَ بِالاِْعْتِصامِ بِرَبِّکَ وَ التَّوَکُّلِ عَلَیهِ.

از طمع بپرهیز، و بر تو باد به ناامیدی از آنچه در دست مردم است، طمع را از مخلوقین ببُر که طمع، کلیدِ خواری است، طمع، عقل را می رباید و مردانگی را نابود می کند و آبرو را می آلاید و دانش را از بین می برد. بر تو باد که به پروردگارت پناه بری و بر او توکّل کنی.
پاسخ: چه حدیث زیبایی! ممنونم خانمم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت8:16---4 خرداد 1393
کن روان اشک غم شیعه به دامان امروز
تسلیت ده به شهنشاه خراسان امروز
کشته شد موسی بن جعفر ز جفای هارون
زیر زنجیر بلا، گوشه ی زندان امروز


گل نرگس
ساعت7:56---4 خرداد 1393
امام کاظم-ع:

بدانید که بهاى تن شما مردم، جز بهشت نیست، آن را جز بدان مفروشید.

شهادت مظلومانه ی هفتمین مولای غریب شیعیان تسلیت باد.

شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, ] [ 22:48 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب