متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اول هم خودم میگم:

به دوستای عزیزم که دوستشون دارم!

به خصوص معلم مهربونم و مریم نازنینم

فقط دلنوشته خودمه!
لطفا کپی ممنوع!!!


دوستی یه رابطه باارزشه!یه رابطه که قابل احترامه!

دوست خیلی عزیزو ارزشمنده!

من نمیدونم چقدر این ارزش ها رو درک کردم!

اما میدونم بهترین و دوست داشتنی ترین دوستای دنیا رو دارم!

دوستایی که اگه جونم رو هم براشون بدم کمه!


معلم عزیزم، دوست خوبم، بهترینم، عزیزترینم!

بابت همیشه بودنتون! فقط سپاس!


مریم نازنینم!

بهترین و مهربونترین دوست دنیایی!!


دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت22:52---8 خرداد 1393
هوا شناسی عزیزان!

به دلیل دوری شما،هوای دل ما،ابری،

همراه با آه پراکنده می باشد...

این سامانه ی سوزناک،تا روز دیدار،پایدار خواهد ماند...

تقدیم به عزیزتر از جانم که دلم براش تنگ است.
پاسخ: ممنونم مریم خانم..... کاش کسی که براش نوشتید این متن رو میخوند.....


Behnaz
ساعت14:50---8 خرداد 1393
بودن آدم هایی که "بامحبتند" زمین را زیباتر می کند پس "همیشه باش"
پاسخ: مرسی خانم معلم مهربونم....... چه جمله ی زیبایی! خوش به حال اونی که این جمله رو براش نوشتید!!!


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت14:07---8 خرداد 1393
باغبانی پیرم، که به غیر گلها از همه دلگیرم


کوله ام غرق غم است، آدم خوب کم است


عده ای بی خبرند،عده ای کور و کرند


اندکی هم پکرند و میان رفقا، عده ای همچو شما تاج سرند...



پاسخ: مــُــحبـــــت
تنـهـــــــا جــوشـکــــاری است کــه،
دلهـــای شـکـسـتـه را رایـــگان جــوش مـی دهـــــد

تقدیم به الهه خانم بامحبتم


امیرمحمد
ساعت11:57---8 خرداد 1393
سلام آبجی جون حانیه همون دختری که خیلی نظر میذاره اسم وبلاگش نرگس من هست؟؟
پاسخ: سلام داداشی خوبم! اولا حانیه نه!!! حانیه خانم!! داداش خوب من بزرگتر از خودش رو اینجوری خطاب نمیکنه!!! ازم ناراحت نشو! چون خیلی خوبی بهت گفتم! دوست ندارم بقیه درباره داداشم فکرای بد بکنن! داداشمی دیگه مگه نه؟؟!! ثانیا: بله اسم وبلاگشون نرگس من هست! که برای معلم مهربونشون مینویسن!!


sajjad
ساعت10:53---8 خرداد 1393
دل نوشته ای زیبا برای پدرم که هرگز نمیخواهم آن را بخواند !!!! .. نگاه چشمانت عشقی را برای تداعی میکند که فقط چشمان من آن را درک میکند ، هیچ کس نمیداند چقدر دوستت دارم حتی خودت !!! مردی مثال تو را ندیده ام !!! میخواهم که فرزندم را مانند خودم بزرگ کنم ، تا به این جای زندگیم نگذاشتی احساس هیچ کمبودی بکنم ، آن قدر بی نیازم کرده ای از محبت که دنبال هیچ محبتی نرفته ام ، در گذشته کمی اذیتت کردم امیدوارم که خداوند مرا ببخشد شاید رازی در دل دارم !!! و فقط آن را به من گفته ای !!! جز من کسی نمیداند تو دارای چه کمالاتی هستی !!! این راز در سینه ام می ماند تا زمان مرگم فرا رسد !! ... خدا شاهد است که این متن رو با گریه نوشتم ... پدرم جانم فدای خاک زیر پایت
پاسخ: فقط میتونم بگم آفرین به شما.............


Kh
ساعت5:13---8 خرداد 1393
تــمــنــا دارم از آســمــان کـهـ اگــر حـتـی قـطــره ای خــوشــبـخـتـی بـاريــد ، بـر روی گــونـهـ تــو





بــاشــد ...






پاسخ:شاید برای تو فراوان باشند

کسانی که اندازه ی من دوستت دارند

اما برای من

کم که نه هیچ!

وجود ندارد کسی که اندازه ی (تو)

دوستش داشته باشم.

متشکرم عزیزدلم بابت جمله ی زیباتون......


حانیه
ساعت0:19---8 خرداد 1393
مهناز و خانوم تاجبخشیانو خانوم مختارزاده گللللللللللللللللللم عااااااااااشقتونم خیلییییییییییا

البته با مهناز کمی بحثمون جداس مگه نه خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ: عزیزم، من تورو هم دوست دارم! اما خب این متن من برای دوستای حقیقیم بود!!! حانیه گلم دوســــــــــــــــت دااااااااااارررررررررررررررم


حانیه
ساعت23:41---7 خرداد 1393
سلام


بینم پ من چی؟؟؟؟؟؟؟؟


نااااااااامید شدددددددددم من قهرررررررر شدم مممممممممممن



پاسخ: سلام..... چه عجب از این طرفا؟؟!!!
چی میگی عزیزم؟؟! چی پ توچی؟؟!!!
اگه منظورت جمله است قراره خودت یه جمله زیبا بگی نه من!!!
درضمن من تو رو هم خیلی دوست دارم! قهر نکن دیگه! این جمله هم تقدیم به تو:

بپاس مهربانیت هربار که از ذهنم میگذری لبخند پرمهر خدا را برایت آرزو میکنم.....


شهاب الدین
ساعت22:58---7 خرداد 1393
سلام.شبتون به خیر..

بیشتر مطالبی که تا الان از شما دیدم خوب و زیبا بودن.اما حقیقتا همین دو تا پستی که برای خانم تاجبخشیان نوشتید،مصداق واقعی "متن های زیبا" ست..

عید گذشته تان هم مبارک.ببخشید که ذیر شد.جدا فرصت نداشتیم.نرگس جان هم خیلی سلام میرسونه.
پاسخ: سلام... ممنونم. لطف دارید.. به نرگس خانم سلام سفارشی برسونید.....


امیرمحمد
ساعت21:41---7 خرداد 1393
تا زنده ای...

در برابر کسی که به خودت علاقمندش کردی...

مسئولی...
پاسخ: این جمله خیلی قشنگه!!! کاش معنیش رو درک کنیم.... مرسی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:16 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب