متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دختربا نازبه خداگفت:

چطور زيبا مي آفريني ام و انتظار داري خود را براي همگان نكنم؟
خدا گفت:زيباي من!تو را فقط براي خودم آفريدم
دخترك،پشت چشمي نازك كرد و گفت:خدا كه بخل نمي ورزد،بگذار آزاد باشم
*خدا چادر را به دخترك هديه داد*
دخترك با بغض گفت:با اين؟اينطور كه محدودترم.اصلا مي خواهي زنداني ام كني؟يعني اسير اين چادر مشكي شوم ؟؟؟؟
خدا قاطع جواب داد:بدون چادر،اسير نگاه هاي آلوده خواهي شد...هر چيز قيمتي را كه در دسترس همه نمي گذارند.تو جواهري
دخترك با غم گفت:آخر...آخر،آنوقت ديگر كسي مرا دوست نخواهد داشت.نه نگاهي به سمت من خواهد آمد و نه كسي به من توجه ميكند
خدا عاشقانه جواب داد:من خريدار توام!
منم كه زود راضي مي شوم و نامم سريع الرضاست.
آدميانند و هزاران نوع سليقه!
هرطور كه بپوشي و بيارايي،باز هم از تو راضي نمي شوند!
اصلا مگر تو فقير نگاه مردمي؟آن نگاه ها مصدومت ميكند
*دخترك آرزويش را به خدا گفته بود و مي خواست چونان فرشته اي محبوب جلوه كند*


خدا با لطف جوابش را داد:
دخترك قشنگ!
وقتي با عفاف و حجابت در ميان گرگان قدم بر ميداري،فرشته اي
دخترك،زبان دور دهان چرخانيد و گفت:
مگر خودت زيبايي را دوست نداري؟
اينطور ساده كه نمي شود!
مي خواهم جذاب تر شوم و خريدني
«مدادشمعي سرخش را برداشت و دو لبه ي دهانش را قرمز كرد.ماژيك مشكي به دست گرفت و دور چشم هايش كشيد و بعد هم چون برف سپيد جلوه مي نمود.آبشاري از گيسوانش را هديه داد به نگاه ها،"مفت و رايگان"»دخترك چون عروسكي در بازار دنيا،پشت ويترين خيابان خود را به نمايش كه نه،به فروش گذاشت.
برچسبي روي هر نگاه دخترك به چشم مي خورد:"حراج شد".حراج شد
و هركس رد ميشد ميگفت:آن چيز كه حراج شود حتما ارزش و قيمتي نداردو و همگان ردشدند

و هيچ كس

 

نخریدش...   


«حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را می بینی و دشمن تو را نمی بیند.»
وصیت نامه سردار شهید آنجفی



نظرات شما عزیزان:

ثنــــای دوست داشتنی
ساعت18:51---9 خرداد 1393
خییییییلی قشنگ بوووووود
پاسخ: ممنوووووووونم الهه خانم عزیزم


نرگس
ساعت23:59---8 خرداد 1393
مهناز جان عزیزم سلامی با یه عالمه دلتنگی

خوبی خانمی؟عید گذشته و حال و آیندت مبارک!

وای که چه کردی.هم پستهایی که اینجا گذاشتی و هم کامنتایی که برای خانم تاجبخشیان عزیز دادی.همشون بیسته

راستی قالب جدید هم مبارک.کلا فکنم روزی یبار قالب عوض میکنی نه؟

حیف که وقتم اندازه نوک سوزنه.دیگه بایستی زحمتو کم کنم.میبوسمت خانمی و التماس دعای فراوون
پاسخ: سلام عزیزم.... ممنونم که اومدید.... خیلی دلتنگتون بودم....اعیاد شما هم مبارک ممنونم. بالاخره من دانش آموز خانم تاج بخشیانم دیگه..... من هرچی دارم از ایشون دارم..... خدا کنه ایشون هم راضی باشن... نه روزی یه بار نیست!!! قالبهای مناسبتیه دیگه!!! خانم معلم عزیزم این قالبو دوست داشتن گذاشتم بمونه تا به مناسبت اعیاد جدید یه قالب مناسب پیدا کنم! کاش میتونستید هرروز بهم سربزنید.... ممنون.... محتاج دعااااا.... حاجت هاتون روا ان شاءالله....


Kh
ساعت20:37---8 خرداد 1393
يادت باشد براي بعضي ها ، چشم ها گرسنه تر از معده هاست . . خودت را با حجابت حفظ کن بـانـو .
پاسخ: چادرم باشد مرا معیار ایمان وشرف.....


امیرمحمد
ساعت18:06---8 خرداد 1393
چه زیباا
پاسخ: ممنووووونم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:58 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب