متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





يا مهدي ادركني



ای محو تماشای تو چشمان پری ها 

از رایحه ات مست تمام سحری ها

 

ای گمشده این دل سرگشته کجایی ؟

بس نیست مگر در طلبت در به دری ها ؟

  

ای همسفر باد صبا نام مرا هم 

کن ثبت نگارا به صف همسفری ها

  

شوق نفسی دیدن تو، جان به لبم کرد 

ما را برهان یار از این جان به سری ها

  

با باد صبا من گله از زلف تو کردم 

تا چند بمانیم در این بی خبری ها

  

تا چند کنی ناز برای من مجنون ؟ 

تا چند کنی جلوه به چشم دگری ها ؟

  

آوای انالمهدی تو از حرم عشق   

پایان بدهد بر همه نوحه گری ها

 

"مجتبي روشن روان"



نظرات شما عزیزان:

Sajjad
ساعت22:48---10 خرداد 1393
بود محرابم ابروی تو ای دوست / نمازم جانب کوی تو ای دوست اگر حبل المتین فرموده قرآن / نباشد غیر گیسوی تو ای دوست . .

Kh
ساعت12:40---10 خرداد 1393
درخت پیر خانه ما سرک می کشد از دیوار 

تا رصد کند شاید نرگس گل کند ... 

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ: گل نرگس چه شود بوسه به پایت بزنم تا به کی خسته دل از دور صدایت بزنم گـل نرگـس نکنــد مــهر ، زمــن بــرداری داغ دیـــدار رخـــت را بـه دلـم بگــــذاری


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت18:43---9 خرداد 1393
تا کی در انتظار تو شب را سحر کنم

شب تا سحر به یاد رخت ناله سر کنم

ای غایب از نظر، نظری کن به حال من

تا چند سیل اشک روان از بصر کنم
پاسخ: در تمنای نگاهت بی قرارم تا بیایی / من ظهور لحظه ها را می شمارم تا بیایی خاک لایق نیست تا به رویش پا گذاری / در مسیرت جان فشانم گل بکارم تا بیایی


Behnaz
ساعت14:14---9 خرداد 1393
السلام ای آفتاب پشت ابر

السلام ای اوج قله، کوه صبر

السلام ای فخر آدم در زمین

یادگار حضرت روح الامین . . .
پاسخ: از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش زده ام فالی و فریادرسی می آید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, ] [ 12:24 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب