متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به هر طرف نگری جلوه ی جمال خداست
ادب کنید که میلاد سید الشهداست


گرفته ختم رسل روی دست آینه ای
که در صحیفه ی او صورت خدا پیداست


به مصحف رخ او با وضو نگاه کنید
که نقطه نقطه آن جای بوسه ی زهراست


شکوه داوری و صورت محمدی اش
دل از رسول خدا می برد زبس زیباست


رسول و حیدر و زهرا دهند دست به دست
به خنده خنده گلی را که بلبلش طاهاست


هنوز نامده بگرفت دست فطرس را
که دست گیری از پا فتادگان با ماست


طلب کنید زمعبود هرچه می خواهید
که مستجاب در این لیلی شریف دعاست


به بیت وحی چراغ هدایتی تابید
که روشنایش افزون ز وسعت دنیاست


به منکران شفاعت بگو نگاه کنید
شفیع بر روی دست شفیعه ی دو سراست


خدا به ختم رسل کشتی نجاتی داد
که پیش وسعت او گم هزار ها دریاست


در انبیا و رسل در ائمه تنها اوست
که خاک تربتش از بهر درد خلق دواست


رسول گفت حسین از من است و من زحسین
نبی حسین و حسین اش همان رسول خداست


چه دیدنیست به بوستان سبز وحی گلی
که نقش بوسه ی پیغمبرش ز سرتا پاست


به شهریاری عالم مقام خود ندهد
کسی که پشت درخانه ی حسین گداست


به صبح سوم شعبان ولادت اول
ولادت دگرش ظهر روز عاشوراست


نوشته اند ز خونش به صفحه تارخ
که هرکه در ره حق شد فنا بقای بقاست


خدا گواست غلام سیاه چهره ی او
به خیل چهر سفیدان روزگار آقاست


حسین کیست چراغ هدایتی که از او
همیشه روشن هفتاد دو چراغ هداست


نسیمی از حرمش گر گذر کند به جهیم
جهیم اگر بفروشد به خلد ناز ، به خود ناز رواست


این حسین کیست چراغی که محفل نورش
تنور و مقتل و نوک سنان و تشت طلاست


وظیفه ی همه انبیا به دوشش بود
گذشت از سرو از جان کرد قامت راست


با تشکر از آقا شهاب که لطف کردن و این شعر زیبا رو ارسال کردن...

 

عید میلاد آقای خوبی ها مبارک



نظرات شما عزیزان:

آناهیتا
ساعت1:21---14 خرداد 1393
یا حسین غریب مادر
تویی ارباب دل من
...
یه گوشه چشم تو بسه برا حل مشکل ما...


Kh
ساعت18:14---11 خرداد 1393
گل خوش رنگ و بوی من حسین است


بهشت آرزوی من حسین است


مزن دم پیش من از لاله رویان


که یار لاله روی من حسین است


من آن مداح مست سینه چاکم


که ممدوح نکوی من حسین است


همه در گفتگوی این و آنند


ولیکن گفتگوی من حسین است


سخن بی پرده می گویم زمستی


می و جام و سبوی من حسین است


چو مرغ حق که از حق میزند دم


طنین های و هوی من حسین است


از آن بر تربتش سایم جبین را


که عز و آبروی من حسین است


احد گوئی از آن باشد شعارم


که پیر و نکته گوی من حسین است 






پاسخ: صفا گرفته دلم از صفای ثارالله
نوای مرغ دلم در نوای ثارلله
زصبح روز ولادت نه صبح روز ازل
پریده مرغ دلم در هوای ثارالله

خیلی قشنگ بود معلم مهربونم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:48 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب