متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Rehlat[Www.KamYab.Ir]

همه درکنار هم

حاج سید احمد خمینی

یک روز بعدازظهر حدود 7 الی 8 موشک به اطراف جماران اصابت کرد.

خدمت امام رفتم و عرض کردم: «اگر یک مرتبه یکی از موشک های ما به کاخ صدام بخورد و صدام طوری بشود ما چقدر خوشحال می شدیم،  اگر موشکی به نزدیکی های اینجا بخورد وسقف اینجا پایین بیاید وشما یک طوری بشوید چه؟»

امام جواب دادند: « والله قسم، من بین خودم و آن سپاهی که درسه راه بیت است، هیچ امتیاز وفرقی قائل نیستم. اگرمن کشته شوم یا او کشته شودبرایم فرقی نمی کند.»

من گفتم: «ما که می دانیم شما این گونه هستید، اما برای مردم فرق می کند.»

امام فرمودند: «نه، مردم باید بدانند اگر من دریک جایی بودم که بمب، پاسداران اطراف منزل مرا بکشد ومرا نکشد، دیگر به درد رهبری این مردم نخواهم خورد. من زمانی می توانم به مردم خدمت کنم که زندگی ام مثل مردم باشد. اگرمردم یا این پاسدارن یا کسانی که دراین محل هستند طوری شان بشود، بگذارید به من هم بشود تا مردم بفهمند همه درکنار هم هستیم.»

گفتم: «پس تاکی می خواهید اینجا بنشینید؟»

به پیشانی مبارک شان اشاره کردند و وفرمودند: «تازمانی که ترکش موشک به اینجا بخورد.»

 


برگرفته از مجموعه کتاب های یاران ناب

1-یاد امام و شهدا

خاطراتی از امام خمینی

به کوشش: علی اکبری

شادی روح امام وشهدا صلوات



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت19:12---15 خرداد 1393
الله اکبر فک نکنم دیگه تو تاریخ تکرار بشی ای روح الله !!!!!!

ماه بانو
ساعت18:01---14 خرداد 1393
تايمز لندن

«امام خميني مردي بود که توده ها را با کلام خود مسحور کرد. وي به زبان مردم عادي سخن مي گفت و به طرفداري فقير و محروم، اعتماد به نفس مي بخشيد. اين احساس آن ها را قادر ساخت تا هر کسي را که سر راهشان بايستد، از بين ببرند. وي به مردم نشان داد که حتي مي توان در برابر قدرت هايي مثل امريکا ايستاد و نهراسيد.»
پاسخ: می فروشی گفت: کالایم می است رونق بازار من ساز و نی است من خمینی دوست دارم چون که او هم خم است و هم می است و هم نی است


Kh
ساعت11:45---14 خرداد 1393
بي عشق خميني نتوان عاشق مهدي شد!!
پاسخ: او امام عاشقی‏های من است / پیشگام عاشقی‏های من است او زِ هَر بندی رهامان کرد و رفت / با خداوند آشنامان کرد و رفت


شهاب الدین
ساعت0:01---14 خرداد 1393
سلام شبتون به خیر..مطالب امروز و دیروز تون هم مثل همیشه عالی بود.به خصوص داستان هدیه با برکت و عیدی ویژه تون!

غرض از مزاحمت حلالیت طلبیدن و التماس دعا گفتن بود و تقدیم این شعر زیبا درباره امام:

تو آن سروی اگر سر بر کنی، سرها بیآرایی



وگر سرور شوی آئین سرور ها بیآرایی







به نقاش ازل مانی که با نقش جهان آرا



چمن ها با گل و سرو و صنوبرها بیآرایی







نه هر کو کاروان راند رموز رهبری داند



تو فن رهبری دانی که رهبرها بیآرایی







بدین شوق شهادت ها چه بیم از لشکر دشمن



که هر آنی تو آن دانی که لشکرها بیآرایی







به فرمان تو پاکان با لقاء الله پیوستند



چه رنگین حجله ها از سنگ و سنگرها بیآرایی







تو بودی آفتاب مغرب آن کو در حدیث آمد



به کشور ها گذر کردی و کشورها بیآرایی







اگر کشور به خورشیدی درخشان میکند آفاق



تو آن خورشید رخشانی که خاورها بیآرایی







دل و جان همه مردم پر از عشق تو جانانه است



جلوخوان ها بیافروزی و سردرها بیآرایی







تو هم خود «شهریارا» گوهر آرایی و گوهر سنج



به هر کانت گذار افتاد گوهرها بیآرایی
پاسخ: سلام. خیلی ممنونم ازلطفتون... سفر به خیر. ان شاءالله خوش بگذره... ممنون بابت شعر زیباتون


مریم
ساعت22:49---13 خرداد 1393
سلام مهناز جون!خوبی؟

واقعا روایت تاثیر گذاری بود.ممنون از شما....
پاسخ:سلام عزیزم.. ممنونم.... خوشحالم که خوشتون اومد.....


Kh
ساعت22:38---13 خرداد 1393
 

یارب قـوام راه خمیــنـی مـدام بــاد / جـاویـد رهــبـر ره و خــط قـیام باد

هجرامام؛ جان ودل از مومنین شکسـت / بـرجـان آن شکسته دلان صد سلام باد

رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد


پاسخ: ای خمینی ای مسیحای زمان / ای تسلای دل و آرام جان/ یاد تو ما را چراغ روشن است / عشق تو همواره در جان و تن است . . ./ رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:, ] [ 21:56 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب