متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دست نوازش

علی ثقفی

امام تازه به جماران تشریف آورده بودند. اوایل جنگ بود. بین کسانی که برای دیدار امام می آمدند، زن جوانی بود که تازه شوهرش شهید شده بود. یک دختربچه هم همراه اوبود. دختر خیلی بی تاب بود وگریه می کرد، سر وصورت وضعش جوری بود که انگار ازصبح بی تابی کرده وفریاد زده بود. اشک درچشمانش موج می زد. مادرش ناراحت بود و دلش می خواست که به یک نحوی این کودک را خدمت امام برساند، بلکه دست محبت امام کارساز باشد واین کودک پدر از دست داده را سامانی ببخشد.

زن می گفت: «من هیچ ناراحت نیستم وخودم مقدمات به جبهه رفتن همسرم را فراهم کردم، اما چه کنم که این بچه آزارم می دهد وفکر می کنم که تنها راه این باشد که امام عنایتی بفرمایند.»

به هرحال مقدمات آماده شد وآن بچه ومادرش خدمت امام رسیدند.

وقتی بچه را دیدند، ما انتظارمان همین بود که دستی به سرش بکشند و ما او را پیش مادرش برگردانیم، اما امام آن دختر گریان را بغل کردند و روی سنگ های کنار حوض نشستند و دست محبت و نوازش به سر وصورتش کشیدند و اشک هایش را پاک کردند.

مدتی با این بچه مشغول بودند، بعد وقتی که بچه آرام شد، اورا رها کردند و ما بچه را به مادرش رساندیم.

 

 

برگرفته از مجموعه کتاب های یاران ناب

1-یاد امام و شهدا

خاطراتی از امام خمینی

به کوشش: علی اکبری

شادی روح امام وشهدا صلوات



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت0:44---16 خرداد 1393
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم




پاسخ: اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


امیرمحمد
ساعت21:51---15 خرداد 1393
آبجی می دانید این پسر کوچک که در بغل امام هست به شهر ما آمد و من در کنارش نشستم و عکس گرفتم نوه ی امام هستند من خیلی دوستشون دارم
پاسخ: خوش به حال شما..... شما خیلی از من جلوتری...... خیلی التماس دعا.....


sajjad
ساعت19:06---15 خرداد 1393
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:23 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب