متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تصویر خیلی قشنگیه!
وعین حقیقت!

راست میگه معلم ها تاثیر گذارند!
نمونه اش معلم نازنین خودم! که حرفاشون و بیشتراز اون کارها و اعمال و رفتارشون تاثیر زیادی برای من و زندگیم داشته!

خیلی وقت ها هرچی حرف بزنیم فایده نداره!!

اما اگه خودمون به اون حرفمون عمل کنیم و حرفامون فقط شعار نباشه و اعتقادمون باشه، روی دیگران خیلی تاثیر میذاره!

معلم مهربون من اینجوری هستن! و همیشه با کارها واعمالشون، به من درس میدن!

توکل به خدا وحس کردن خدا همیشه درکنار خودم، به یاد ائمه بودن تو تمام لحظات زندگیمون، انتقاد پذیر بودن، خوش اخلاق بودن، بخشنده بودن، مهربون بودن و....... خیلی چیزهای دیگه که اینجا جا نمیشه رو من از ایشون یاد گرفتم.


برای همین خیلی دوستشون دارم

خانم جونم خیلی عزیزید

جديدترين خدمات وبلاگ نويسان  ..منبع كامل عكسهاي كارتوني و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت17:04---23 خرداد 1393
معلمی شغل انبیاست...
خیلیا فکر میکنن که آسون ترین شغل دنیا معلمیه...ولی از نظر من سخت ترین شغل دنیاس...
چون باید علاوه بر آموزش روح و روان شاگرد رو هم پرورش بدن و بسازن...
من خودم معلم نبودم...ولی معلمای زیادی دیدم که با جون و دلشون کار میکنند...
برای همه شون از خدا میخوام که همیشه سربلند باشند...
پاسخ: بله معلمی واقعا شغل سختیه! معلم ها فرشته اند! معلم نازنین من که هنوزم برام معلم هستن! واقعا غیر از درس دوران مدرسه، درس های زندگی زیادی ازشون یاد گرفتم! خیلی وقت ها اگر ایشون نبودن، راه اشتباه رو انتخاب میکردم!
معلم مهربونم برام خیلی عزیزن...... وخیلی دوستشون دارم.....


مریم
ساعت14:17---22 خرداد 1393
سلام
من مریم هستم دختردایی حکیمه
من ی وبلاگ ساختم اومدم دعوتتون کنم اگه دوست داشتین به وبلاگم سربزنید ولینکم کنید.
من شما رولینک کردم
اینم آدرس:
http://perspolis-1370.loxblog.com/
پاسخ: سلام خیلی خوشحال شدم.... چشم تو اولین فرصت خدمت میرسم....


فاطیما
ساعت13:54---21 خرداد 1393
سلام آبجی مهناز من دوباره به وبلاگم برگشتم امروز امتحان هایم تمام شد
امیدوارم امیرمحمد جای من را پر کرده باشد
دوست دارم که به وبلاگم سر بزنید یا تشکر
پاسخ: سلام فاطیما جون.... به سلامتی.... ان شاءالله موفق باشی عزیزم.... بله ماشاءالله داداش امیرمحمد خیلی فعال هستن....
تو اولین فرصت بهت سر میزنم... چشم....


جملات زیبا
ساعت18:58---19 خرداد 1393
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــم
پاسخ: چشم ..... حتما


Kh
ساعت19:07---18 خرداد 1393
بپاس مهربانیت هرباركه ازذهنم ميگذرى
لبخند پرمهرخدارا برايت آرزوميكنم ....
ممنونم عزيز مهربونم
قلب مهربونت هديه خداست قدرش رو بدون!!
پاسخ: الهی فداتون بشم..... متشکر..... خیلی نازنینید..... چــــــــــشــــــــــم!!!


sajjad
ساعت17:07---18 خرداد 1393
معلم شمعی ست که می سوزد تا بسازد .. خانم معلم + آقای جباری ناظم دوران راهنمایی بنده .. من فقط این دو رو بیشتر از بقیه ی معلم ها قبوووووووووول دارم
پاسخ: من برای معلم عزیزتر از جونم، جونم رو هم میدم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 خرداد 1393برچسب:, ] [ 14:47 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب