متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 مَهـــــدی جآن  . . .

 

"پــُل صراط "
 
" چــــــشم های توست "
 
از " چشمت " که بیفتم 

روزگارم " جهـنـــّــــــــم " میشود  . . .

 

 

 

اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان ( عج )



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت23:06---24 خرداد 1393
ای مهربانی که آفتاب در مقابلت زانو خواهد زد
و ماه در پیشگاهت به سجده خواهد افتاد!
العجل العجل العجل
پاسخ: العجل العجل العجل


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت14:20---24 خرداد 1393
بوی گلها عالمی را مست و حیران می کند
دیدن مهدی هزاران درد را درمان می کند
مدعی گوید که با یک گل نمی گردد بهار
من گلی دارم که عالم را گلستان می کند
پاسخ: من گلی دارم که عالم را گلستان می کند


نرگس
ساعت12:53---24 خرداد 1393
سلام مهناز جان عزیزم.دلم برات یه ذره شده عزیزم.خوبی خانمی؟عیدت مبارک.ایشالله که به همین زودی جشن بزرگ ظهورو بگیریم.خانمی باورت میشه؟یه لحظه هم نشد که از ذهنم پاک بشی؟هربار که رفتیم حرم اول همه یاد شما و البته خانم معلم و ماه بانو و الهه جان میفتادم؟به نیابت از شما هم زیارت کردیم اگه خدا قبول کنه.
التماس دعا

پاسخ: سلام عزیزم. زیارت قبول. دل منم براتون یه ذره شده بوووووووووود...... خیلی خوشحالم که اومدید! در اولین فرصت خدمت میرسم. ممنونم که یادم بودید! آخه خیلی محتاج دعاتون بودم!


جملات زیبا
ساعت9:46---24 خرداد 1393
سلام

مبارک باشه

البته ببخشید با تاخیر@} ;-
پاسخ: سلام ..ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 خرداد 1393برچسب:, ] [ 17:45 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب