متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






گاهی دلم میخواد یکی ازم اجازه بخواد ؛

 

که بیاد تو تنهاییم


و من اجازه ندم !


و اون بی تفاوت به مخالفتم بیاد تو و آروم

 

بغلم کنه و بگه : مگه من مردم

 

که تنها بمونی ..!!

 



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت17:33---26 خرداد 1393
از یک شمــع
هزاران شمع می توانند روشنایی بگیرند،
بدون این که زندگی آن شمع کوتاه شود!
"شــادی با قسمت کردن هرگز کم نمی شود".

پاسخ: ممنون خانم معلم مهربون


مریم
ساعت17:07---26 خرداد 1393
باران بهانه ای بود تا انتهای کوچه با من بیایی..کاش نه کوچه انتها داشت و نه باران بند میامد...

Kh
ساعت0:41---26 خرداد 1393
خوب ببین...
زندگی زیباست...

رنگارنگ است...

روزها خوبند...

ماه ها بهترند...

و سالها عالی ترند...

می گذرند....

و تو تمامی خوبی ها را تجربه میکنی...

قدم هایت که ایستاد...

روبرویِ خدایی...

رویِ ماهِ خدا را همانجا ببوس

پاسخ: ممنوووووووووونم.......


Kh
ساعت0:02---26 خرداد 1393
سلام
حالا اجازه هست؟!! يا نه بايد وقت قبلي گرفت؟!!
مگه من .....؟!!!!!
پاسخ: سلام مهربون من. شما صاحب اختیارین! من کی تا حالا به شما نه گفتم؟؟!!! قربونتون برم من الهی..... شما که تنها همدم من هستید....
الهی همیشه شاد باشید عزیزدلم....


شهاب الدین
ساعت23:34---25 خرداد 1393
بین اینهمه ضمیر ؛
فقط " او " کافیست ...

هی ، هو ؛ او

این تشابه، تصادفی نیست .

اینبار تاکید جمله را عوض میکنم

بین اینهمه ضمیر ؛
فقط او " کافی " ست ...

تسلیم میشوم و لبخند میزنم ...
پاسخ: ممنونم.... زیبابود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:, ] [ 21:2 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب