متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

از پیرمرد و پیرزنی پرسیدند:

 

شما چطور شصت سال با هم زندگی کردید؟!

 

گفتند:ما متعلق به نسلی هستیم که وقتی چیزی خراب میشد

 

تعمیرش میکردیم نه تعویض...

 



نظرات شما عزیزان:

ماه بانو
ساعت10:06---28 خرداد 1393
در گیرو دار زندگی ، فراوان پیش میآید که باهم درگیر می شویم.

بکوشیم فراوان پیش بیاید که از هم دل گیر نشویم .

دیروز،تاریخچه.امروز زندگیستو فردا معماست.

پس بیاییم عشق و محبت را از یکدیگر پنهان نکنیم،

شاید دیگر فردایی نباشد.
پاسخ: ممنونم ماه بانو خانم عزیزم..... پس به شما هم بگم که دوستتون دارم


KH
ساعت10:04---28 خرداد 1393
بــه آنـهـایــی کـه دوستشـان دارید

بــی بـهـانـه بـگـویـید دوسـتـت دارم

بــگـویـید در ایـن دنـیـای شـلوغ

ســنـجـاقـشـان کـرده ایـد بــه دلـتـان

بــگویـید گـاهـی فـرصت بـا هـم بـودنـمـان

کـوتـاه تـر از عـمـر شـکـوفه هـاســت

شـما بگویید، حــَتی اگـــر نـشـنـوند
پاسخ: اجازه خانم!!؟؟ من میخوام به اونی که دوستش دارم بگم!! دوستتون دارم معلم مهربونم........


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت9:40---28 خرداد 1393
قشنگ بوووووود
پاسخ: ممنونم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:27 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب