متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
 

سلامتی اون دخترایی که وقتی دوتا لات میبینن عوض لبخند


چادرشونو محکم تر میگیرن


سلامتی دخترایی که چادرشون خاکی و گلی و خیس میشه


 ولی از سرشون باز نمیشه


سلامتی دخترایی که سرشون بره چادرشون نمیره
 
 


سلامتی دخترایی که آروم  و سنگین قدم بر میدارن که


مبادا دل نامحرمی بلرزد


سلامتی دخترایی که زیباییشونو عرضه نمیکنن به هرکس و ناکسی


سلامتی دخترایی که از هر کس و ناکسی دل نمیبرن



 
 
 
 
سلامتی دخترایی که بهشون میگی امل ولی….


سرشار از فهم و دانایی ان و بازم سکوت میکنن تا


مبادا ترک بردارد چینی نازک عفتشون


و سلامتی دخترایی که میراث زهرا (س) رو خوب حفظ کردن


 
آری...

من دخترم ! آنقدر زیبا که از دیدنم خسته نمی شوی...

من دخترم! آنقــدر مهربان که ندیده ای...

من دخترم! با چشمانـی زیبا و براق

من دخترم! اشک هایی دارم به اندازه ی دریا و حرف هایی دارم

گاهی بزرگتر از آسمان

 
 
 
 
من دخترم!  به شکل ماه و گاهی زیباتر

من دخترم!  با قدی بلند و دخترانه

من دخترم! همانی که تو بهـش میگی ضعیفه !!

من دخترم! مخلوقی عزیز در نگاه پیامبر (ص)

من دخترم! همانی که از ترس پسرهایی مثل تو

 باید مسیر مدرسه تا خانه را بدود ..

من دخترم! گاهی وقت ها شماره هایی از تو ...

گاهی چشمک هایی از تو آرامشم را گرفت ...

من دخترم! فقط به جرم دخــتر بودن !

مرد ایرانی با توأم ..

زن ظریفه ! نه ضعیف ...

ضعیف مردیه که نمی تونه یک ساعت چشم و دلشو نگه داره


من  با تو هستم ...

نگاه به بدن ظریف و زنانه ام نکن ،

 اراده کنم می توانم هویت مردانه ات را به آتش بکشم !
 
 
 
 
 
سلامتی همشون صلوات
 
 
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم




نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت18:36---1 تير 1393
سلام
لایکــــــــــــ
وبت خیلی قشنگه
اگه شخصیتت هم مثل نوشته هات باشه واقعا فدایی داری

پاسخ: سلام..... خیلی ممنون.... اگه نوشته هامو قبول نداشتم، اصلا نمیذاشتم شون!!! پس نشون دهنده ی شخصیتمه!!! چون از دروغ بدم میاد! نیازی به فدایی هم ندارم!!!!! رضایت خدام برام کافیه!!!!!


Kh
ساعت12:38---28 خرداد 1393
Everything precious is naturally hidden and protected

Diamonds? deep in the earth
Pearls? deep on the sea protected in a shell
Gold? deep in mines,well hidden
Your bodies are much more valuable than any minerals

?Why expose them

↯↯

هرچيز گرانبها  به طور طبيعي پنهان شده و محافظت مي شود.

الماس؟ در اعماق زمين است.
مرواريد؟ در اعماق دريا محافظت شده در يک پوسته است.
طلا؟ در معادن عميق، به خوبي پنهان شده است.
بدن شما بسيار با ارزش تر از هر گونه مواد معدني است

چرا آنها را افشا کنيد

پاسخ: متشکرم معلم مهربون وعزیزم.... نظراتتون خیلی زیباااااست


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت9:36---28 خرداد 1393
بسیاااااااااار زیباااااااااااااااا
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم..
پاسخ: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم..


حكيمه
ساعت20:40---27 خرداد 1393
اللهم صل علي محمد و آل محمد
پاسخ: اللهم صل علي محمد و آل محمد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, ] [ 15:34 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب