متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزی هزار بار دلت راشکسته ام 

بیخود به انتظار وصالت نشسته ام

هربار این تویی که رسیدی و در زدی 

هربار این منم که در خانه بسته ام

هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی

هم عهد خویش هم دلت راشکسته ام



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت19:06---30 خرداد 1393
خدا مرا به فراق تو مبتلا نکند
    
 
نصیب دشمن ما را نصیب ما نکند
 
من و ز کوی تو رفتن؟ زهی خیال محال
 
که دام زلف تو هرگز مرا رها نکند
 
خدای را ز تو بر من عنایتی ست بزرگ
 
اگر فسون رقیب از منت جدا نکنند
 
چگونه ماه فلک دانمت که ماه فلک
 
به دست، جام نگیرد به بزم،جا نکند
 
من از جفات نترسم ولی از آن ترسم
 
که عمر من به جفات اینقدر وفا نکند
 
چه داند آنکه شب ما چگونه میگذرد؟
 
کسی که دست در آن طرّه ی دوتا نکند
 
حبیب،خواری من خواست بر مراد رقیب
 
خدا مراد دل هرکسی روا نکند
 
ز جور دوست ننالم مگر به حضرت دوست
 
غریق لطف خدا یاد ناخدا نکند
 
"ادیب" اینهمه دلگرم سوز آه مباش
 
که سوز آه تو تاثیر در قضا نکند
 
ادیب نیشابوری
 
 


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, ] [ 10:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب