متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آقا اجازه !؟ دست خودم نیست، خسته ام...

در درس
عشق، من صف آخر نشسته ام...


یعنی نمیشود که ببینم سحر رسید؟

درس غریب
"غیبت کبری" به سر رسید؟


آقا اجازه !؟ بغض گرفته گلویمان...

آنقدر رد شدیم که رفت آبرویمان...


استاد
عشق! صاحب عالم! گل بهشت...

باید که مشق نام تو را تا ابد نوشت....


تعجیل در فرج آقا ولیعصر صلوات



نظرات شما عزیزان:

شهاب الدین
ساعت23:40---30 خرداد 1393
امام رضا علیه السلام میفرمایند:
فعلیکم بالصبر فانه انما یجیء الفرج علی الیأس
صبر پیشه کنید.به درستی که فرج و گشایش تنها به وقت یاس و ناامیدی پدید آید.
پاسخ: همه گویند که مفتاح فرج صبر بود/ صبر نتوان که دگر عمر به پایان آمد/


Behnaz
ساعت19:46---30 خرداد 1393
دارم امید آن که ، آید ز ره سواری
برهم زند بساط ظلمت به نور دیده
من هم نوای حافظ خوانم سرودی از دل
باز آ که توبه کردیم از گفته و شنیده
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ: اللهم عجل لولیک الفرج


Kh
ساعت19:05---30 خرداد 1393

چشم به جاده دوختن شد پیشه ام


جمعه ایی دیگر!
"و من انگار گیاهی کوچک ... و تو آن نور که از دور به من میتابی ..."
این جمعه هم زنده ماندم و  دیدم
 اما ... "ترسم که شعر سنگ مزار من این شود ... او هم جمال یوسف زهرا ندید و ... رفت ..."
 آی عشق ... ادرکنی

پاسخ: ای صاحب ما بیا که ما حیرانیم/ در بین هزار راه سرگردانیم/ تا لحظه ی آخر همگی بهر ظهور/ هر جمعه غروب منتظر می مانیم/


امیرمحمد
ساعت12:29---30 خرداد 1393
لایککک
پاسخ: اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:, ] [ 10:21 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب