متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن

گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیدار تو باشد آرزویم
گفتا که در کوی عمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن

گفتم به مهدی بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلی کن
گفتا تمسک بر کتاب و هم عمل کن

گفتم ز حق دارم تمنای سکینه
گفتا بشوی از دل غبار حقد و کینه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلی را با ستم از خود مرنجان

گفتم به جان مادرت من را دعا کن
گفتا که جانت پاک از بهر خدا کن

گفتم  ز هجران تو قلبی تنگ دارم
گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غم آزاد گردان
گفتا که دل با یاد حق آباد گردان

گفتم که شام تا دلها را سحر کن
گفتا دعا همواره با اشک بصر کن

گفتم که از هجران رویت بی قرارم
گفتا که روز وصل را در انتظارم




نظرات شما عزیزان:

بانو
ساعت2:26---11 مرداد 1393
تقصیر من است اینکه کم می ایی
هروقت شدم اسیر غم می ایی
این جمعه و جمعه های دگر حرف است
ادم بشوم سه شنبه هم می ایی

سلام خواهر نازنینم ببخشید دیر اومدم راستی عیدسعید فطر برشما و خانواده محترم مبارک باد
اگر از گفتن کلمه خواهر ناراحت شدید حتما به بنده بگویید تا دیگر تکرار نشود
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. نه ناراحت نمیشم. راحت باشید


Behnaz
ساعت19:43---7 مرداد 1393
سلام مهناز جون
عیدفطر،روزچیدن میوه های شاداب استجابت ،برشمامبارک


مریم
ساعت23:29---4 مرداد 1393
دلبرا !در هوس دیدن رویت دل من تاب ندارد
نگهم خواب ندارد،
قلمم گوشه ی دفتر،غزل ناب ندارد
همه گویند به انگشت اشاره،
مگر این عاشق دلسوخته،ارباب ندارد؟
تو کجایی؟گل نرگس!
ز فراقت دل من تاب ندارد...
پاسخ: مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا/ گاهی غبار جاده لیلا کنی مرا/


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت13:22---4 مرداد 1393
بود محرابم ابروی تو ای دوست
نمازم جانب کوی تو ای دوست
اگر حبل المتین فرموده قرآن
نباشد غیر گیسوی تو ای دوست
پاسخ:کدام نقطه ی این خاک زیر پا ی تو نیست کدام پاره ی خورشید آشنا ی تو نیست ؟ بگو کدام نسیم شکفته در واد ی است که ذهنش آینه بندانی از صفا ی تو نیست ؟


Sajjad
ساعت14:24---3 مرداد 1393
.اللهم عجل لولیک الفرج .. عالی بود آبجی ممنون
پاسخ:اللهم عجل لولیک الفرج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 مرداد 1393برچسب:, ] [ 13:8 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب