متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به نام تنهای بی همتا

سلام به همه ی دوستان عزیز

عید عبادت و بندگیتون با تاخیر مبارک

امیدوارم به همه تون خوش گذشته باشه


شرمنده که یه مدت نبودم!

جایی نبودم! فقط یه کم به آرامش نیاز داشتم!


خداروشکر که یه معلم دارم که هیچ وقت تنهام نمیذارن و هروقت کم میارم نمیذارن بشکنم!

همه چیز به لطف ایشون آرومه!

بهشون قول دادم امروز بیام و اومدم!


عذرخواهی بابت اینکه این چند روز نبودم و ممنون از همه عزیزانی که به من لطف داشتن و برام نظر گذاشتن.


ویه معذرت خواهی خیلی خیلی ویژه ازمعلم عزیزترازجونم، که همیشه بهم کمک میکنن، به خصوص تو این بحث خداشناسی خیلی کمکم کردن، و من متاسفانه یه کم تنبلی و کم کاری کردم!

خودم هم توقع داشتم این بحث خیلی خیلی بهتر پیش بره، اما متاسفانه گرمای شدید ایام ماه رمضان و مهمان داشتن و .... یه کم تواناییمو کم کرد و نتونستم این موضوع رو اون طور که میخواستم و به معلمم قول داده بودم ادامه بدم!

من به معلمم قول دادم که بعد از خداشناسی درباره خود شناسی و بعد امام شناسی مطلب بذارم که متاسفانه به امام شناسی نرسیدم!

ببخشید خانم جونم.

اگر شد تو یه فرصت این کاررو انجام میدم!

اما به همه دوستانی که علاقه مند به بحث امام شناسی هستند، پیشنهاد میکنم ازپیوندهای وبلاگم، وبلاگ دوم معلمم رو به نام آفتابگردان، که درباره امام شناسی هست رو ببینند!


واما این موضوع:

به نظرم بحث خداشناسی  و خودشناسی مباحثی  هستند که هرکسی باید خودش درباره آنها به نتیجه برسه!

من تمامی مطالب رو ازاینترنت کپی کردم و بدون هیچ تغییری اینجا گذاشتم!

هرکسی تا اینجا میتونه یه برداشتی داشته باشه!

کسانی که فکر میکنن به مطالب بیشتری برای شناخت نیاز دارند، خودشون باید اقدام کنند!

من نمیتونم کسی رو به خودشناسی و بعد خداشناسی برسونم!

هرکس باید خودش به این نتیجه برسه!


بنابراین این موضوع ادامه پیدا نمیکنه!

یعنی حداقل دیگه به صورت ثابت ادامه نداره!

شاید اگر یه وقتی مطلب زیبایی به دست آوردم، اینجا برای خودم و دوستان بذارم، اما فعلا وبم به روال قبلی خودش برمیگرده!


با امید به خدا دوباره شروع میکنم!

اگر این چند روز نتونستم بیام یا کمتر اومدم پیشاپیش ببخشیدم! آخه مهمان داریم!



نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت2:03---12 مرداد 1393
پروانه ها در پیله دنیا را نمی فهمند
تقویم ها روز مبادا را نمی فهمند
دریا برای مردم صحرا نشین دریاست
ساحل نشینان قدر دریا را نمی فهمند...
سرزنده و با نشاط باشید
پاسخ: ممنونم خانم معلم عزیز


؟؟؟
ساعت0:24---12 مرداد 1393
سلام خسته نباشید
بله دیگه خانم تاجبخشیان گرامی هروقت به من بدبخت یعنی اینجانب زارعی رسیدن تا توانستن اظهار لطف کردن چون بهشون گفتم دیگه به وبشون نظر نمیدم حتما بهشون بگین خیلی بده بین دوستانشون تبعیض میزارن امیدوارم باهم خوش و خرم باشید راستی امیدوارم مورد غضب شما هم واقع نشم!!!!!!
پاسخ: سلام . ممنون. من تنها چیزی که تو این چندسال از خانم تاج بخشیان ندیدم، تبعیض قایل شدن بین دانش آموزاشونه!! ایشون حتی بین من که چندساله باهاشون هستم و دانش آموزان امسالشون هم هیچ فرقی نمیذارن! ومن دقیقا به همین دلیل دوستشون دارم! حرفتون خیلی برام عجیبه!!! نمیدونم منظورتون چیه؟! حتما شوخی میکنید! اما جالبه بدونید من چند وقت پیش بهشون گفتم به خاطر این فرق نذاشتن ها خیلی دوستتون دارم!
درضمن من از خانم تاج بخشیان عزیزترازجونم یاد گرفتم که به دشمنم هم غضب نکنم! چه برسه شما که وقتی دانش آموز ایشون هستید، یعنی میتونید دوست من باشید! البته اگه خودتون بخواهید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:41 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب