متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تمام دنیا هم که بروند
تمام دنیا هم که نباشند
تمام دنیا هم که مرا نخواهند
تمام دنیا هم که آوار شود بر سرم
تمام دنیا هم که دل خراب مرا خرابتر کنند
تو هستی …
فکــــر تو باشد ، حضـــور تو باشد ؛ همین برای یک عمر زندگی‌ کافیست !

 

تقدیم به معلم عزیزم

همه گل های دنیا رو هم به پاتون بریزم کمه عزیزم



نظرات شما عزیزان:

بانو
ساعت21:41---12 مرداد 1393
حکایت رفاقت حکایت سنگهای کنار ساحله …
اول یکی یکی جمعشون میکنی تو بغلت بعدشم یکی یکی پرتشون میکنی تو آب ؛ اما بعضی وقتا یه سنگهای قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمیتونی پرتشون کنی …

سلام واقعا خانم تاج بخشیان قابل تقدیر هستند و هرچه قدر از ایشون تعریف کنید بنظرم کم است امیدوارم خدا حفظشون کنه
پاسخ: سلام. ممنونم. شما لطف دارید.
کاش به جای دانش آموزای قدرنشناسشون، شما کنار ایشون بودید!!
واقعا چقدر آدما باهم فرق دارن!!! یکی مثل شما ندیده ونشناخته انقدر تعریف میکنه!! بعضی ها هم جواب یه دنیا خوبی روبا بی ادبی میدن!!!
من واقعا از اظهار لطف شما بسیار ممنونم. وشرمنده که فرصت نمیشه به وبلاگتون بیام، حتما خدمتتون میرسم و محبت هاتونو جبران میکنم.


Kh
ساعت15:22---12 مرداد 1393
سلام عزيزم
بازم با محبتها ومهربوني هات شرمندم كردي
لحظه هاي عمرت سرشار او رنگ وبوي خدا باد
پاسخ: سلام عزیزم. کاری نکردم که! مگه میتونم یه ذره از محبت هاتونو جبران کنم؟؟؟؟!!!
ممنونم مهربونم


حكيمه
ساعت14:19---12 مرداد 1393

پاسخ: مرسیییییییییییییییییی عزییییییییییییییزم


حكيمه
ساعت14:17---12 مرداد 1393
چ عاااااااااااااااااااااااالي
خوش به حال تو كه همچين معلمي داري
خوش به حال خانوم تاج بخشيان كه همچين شاگردي داره
پاسخ: آره حکیمه جووووونم! خانم تاج بخشیان خیلی برای من عزیزن. خیلی.


مریم
ساعت22:42---11 مرداد 1393
سلام مهناز خانم!
چه پست قشنگ و با احساسی!!!
واقعا معلمت ارزش اینهمه محبت و گل رو داره...بهت تبریک میگم بخاطر معلم خوب و با محبتی که داری...بهت حسودیم میشه.
پاسخ: سلام مریم خانم. ممنونم.
بله ایشون انقدر ماهن که من هرکاری براشون کنم کمه!
من الان دیگه دانش آموزشون نیستم، ولی همیشه شاگردشونم، همیشه.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:39 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب