متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

r
ساعت19:11---5 دی 1393

پاسخ: !!!!!؟؟؟؟؟


Kh
ساعت10:54---23 مرداد 1393
قال الله عزّوجلّ:

بنده‌ام با چيزي بهتر از واجبات به من

نزديك نمي‌شود.

و با مستحبات به من نزديك مي‌شود

تا اينكه دوستش بدارم. آن‌گاه كه دوستش بدارم،

  من گوش او خواهم شد كه با آن مي‌شنود

و ديده‌ي او كه با آن مي‌بيند و زبان  او كه با آن

سخن مي‌گويد و دست او كه قدرت‌نمايي مي‌كند.

اگر دعايم كند  اجابتش مي‌كنم

و اگر از من بخواهد به او مي‌دهم.

سلام
نبينم زانوي غم بغل بگيري عزيزم
پاسخ: سلام عزیزدلم.
ممنونم بابت متن زیباتون.
نه دیگه عزیزم


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت0:46---23 مرداد 1393
اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست
وفا آن است که نامت را همیشه زیر لب دارم.

سلام مهناز خانم عزیزم! خوبی عزیزم؟
عزیزم چرا فکر کردی من فراموشتون کردم ،آخه مگه آدم دوستای صمیمی شو و از همه مهم تر آبجی عزیزشو فراموش می کنه!

پاسخ:سلام عزیزم. ممنونم.
شما لطف دارید عزیزم. میدونم فراموشم نکردید! اما خب به حضور همیشگی تون عادت کردم دیگه!


Behnaz
ساعت0:54---20 مرداد 1393
هر کجا هستم باشم!
آسمان مال من است!
پنجره ، فکر، هوا، عشق، زمین مال من است!
چه اهمیت دارد!
گاه اگر می رویند،
قارچ های غربت؟؟

پاسخ: ممنونم خانم. زیباست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:, ] [ 16:53 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب