متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





красивый букетик

картинка ромашка для телефона

анимация бутон розы

Букет разноцветных роз



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت22:47---27 مرداد 1393
ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند
پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است . . . ؟
پاسخ: عزیزید عزیزم.
دانش آموز کلاس مهربونی شماهستم عزیزدلم


شهاب الدین
ساعت1:12---27 مرداد 1393
خدایا!
من دریافته ام که تو برای امیدواران،موضع اجابتی و برای دردمندان و گرفتاران محل پاسخ و رحمت.
خدایا!
پناه گرفتن در سایه کرامتت و راضی شدن به قضایت،چه جایگزین شیرینی است در مقابل بخل بخیلان و چه مفر حیات بخشی است در برابر دارایی خسیسان و خودخواهان!
****
سلام شبتون به خیر.
منم به بهترین معلمتون تبریک میگم.به خاطر وجود دانش آموزایی مثل شما.
اما درباره سوالی که کرده بودید،مفصل براتون نوشتم.اما یه بار دیگه هم میخاستم ازتون عذرخواهی کنم به خاطر اینکه نگرانتون کردم و اینکه ازتون خواهش میکنم به هیچ وجه دلشوره و نگرانی نداشته باشید.نرگس خانم هم یه جایی زیر سقف همین آسمونه.درست مثل قبل.حالش هم خوبه.هر اتفاقی هم که بیفته بازم خدا با همون قدرتش خدایی میکنه...
خدمت خانم ماه بانو هم عرض ارادت ما رو برسونید و بفرمایید که دورادور به یادشون هستیم و برای سلامتی اشون دعا میکنیم.ایشون هم لطفا ما رو از یاد نبرن.
از شما هم التماس دعا دارم
پاسخ: سلام. وقت به خیر.
پاسخ: نه! اینجوری نگید! من فقط میخوام بااین کار یه گوشه ای از محبت های معلمم رو جبران کنم! اگه بشه!
خداروشکر که خوبن. وممنون که جواب دادید! لطف کردید
چشم. میگم خدمتشون. شما خیلی لطف دارید. ما همه، به خصوص ایشون ،همیشه یادتون هستیم.
محتاجم به دعا. ان شاءالله حاجت هاتون روا


Behnaz
ساعت22:38---26 مرداد 1393
با سلاح علم در راه مـــــــــــــراد
چون جلوداران به کفران تاخته
آن معلّم آن مرّبی آن که او
از فنونش عالمی پرداختــــــــه
او عزیز است و مقامش پاس دار
چونکه یزدان نام او بنگاشته...

پاسخ:او عزیز است و مقامش پاس دار چونکه یزدان نام او بنگاشته...
ممنونم خانم معلم مهربون. خیلی قشنگه شعرتون. ممنونم


حكيمه
ساعت19:31---26 مرداد 1393
چتصاوير زيبايي!
مبارك معلم مهربونت باشه
پاسخ: مرسی حکیمه جووووووونم
چشمات زیبا میبینه


مریم 11
ساعت16:18---26 مرداد 1393
خوش به حال معلمت که دانش اموزش اینقدر دوسش داره
پاسخ: مریم جونم، خوش به حال منه که معلمی دارم که لایق دوست داشتن هستن!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:9 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب