متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ساحل زندگ ی مشغول قدم زدن با خدا بودم ...

 
لحظه ها مثل نسیمی صورتم را قلقلک میدادند ...
 
رد پای منو خدا با هرقدم بر روی شن ها  اثری باقی میگذاشت...
 
ناگهان در سراشیبی سختی فقط یک ردپا باقی میماند!
 
بعداز گذر ان سراشیبی دوباره ردپاها دوتا شدند!
 
از خدا پرسیدم:چرا مرا در موقع گذر از سختی تنها گذاشتی؟
 
خدا لبخند گرمی زدو گفت:من تو را در ان موقع تنها نگذاشتم.
 
تو در ان موقع در اغوش من بودی
 


نظرات شما عزیزان:

Behnaz
ساعت22:07---27 مرداد 1393


کاش میشد تا خدا پرواز کرد
پای دل از بند دنیا باز کرد
کاش میشد از تعلق شد رها
بال زد همچون کبوتر در هوا




حكيمه
ساعت20:20---27 مرداد 1393
سلام
واقعااااااااا لذت بردم
مررررررررررسي گلم


ایرانمنش
ساعت14:46---27 مرداد 1393
سلام . ممنون گلم که به من سر زدی . آره مطالبی که با مثال آنها را باز کردم . اکثرا نوشته های خودمه .ضمنا در وبلاگ قدم در وادی عشق هم مطلب نوشتم ببین. بعضی نظرات تأیید نشده نظرات خصوصی است و من فکر چون خصوصی اند نباید آنها را به نمایش بگذارم .
پاسخ: سلام. عالی بود مطلبتون. خیلی خوب نوشتید. ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:19 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب