متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گفتم از زشتی گفتارِ بدم ، گفت : “بیا”
از سیه کاری رفتار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم از غفلت دل ، از هوسم ، از نفسم
صاحب آن همه کردارِ بدم ، گفت : “بیا”
گفتم از سرکشیم ، سینه سپر ، داد زدم
نیستم خسته دل از کار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم از دوست گریزانم و در خود غرقم
دائما در پی پندار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم از گوهر ذکر تو ندارم بهره
غوطه ور مانده در افکار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم ای چشمه ی خوبی ، سحری چشم گشا
نگر اعمال شرر بار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم ای صاحب این سفره که خوبان جمعند
گفته بودی که خریدار بِدم ، گفت : “بیا”
گفتم آینه شیطان شده بودم عمری
خسته از دست همین یار بدم ، گفت : “بیا”
گفتم خدا ز دست دل من رنجیده
من همان عبد گنهکار بدم ، گفت : “بیا”




نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت15:59---1 شهريور 1393
سلام........
گفتم امشب به هوای دل دوست.....
دل به دریا می زنم
ناز او میکشمو نعره ی شیدا می کشم.........
سلام مهناز جان؟؟؟
ببخشید بعد از خونه جدید تصمیم گرفتیم یه سفر بریم به مشهد دوشب پیش برگشتیم..........
نمی دونی چه حال وهوایی داشت درکنار کسی باشی که روزی در بدترین شرایط ضامنت خواهد شد.....
نمی دونی چه حالی داره وقتی کسی مثل من که خودش را از همه چیز مادی این دنیا بی نیاز می بینه...ضریح طلایی ضامن سختی قبرش را می بینه بفهمه که از همه نیاز مندتره......
آری این چند روز مهمان آقام رضا بودم چقدر میزبان خوبی بود این اقا که نیومده دل تنگ خونش شده ام........
چقدر نماز مغربی که اونجا خوندم با نماز های دیگرم فرق داشت مگر اونجا چه چیزی در جریان است که آرامشش را این جا ندارم خدا...

پاسخ: سلام لیلا خانم. خوش اومدید! چقدر دلتنگ شما و نظرات زیباتون بودم!!!
زیارتتون قبول
چرا عزیزم میدونم! تمام احساستون رو درک میکنم! آره! وقتی تو حیاط حرمش قدم میزنی، دیگه هیچی از دنیا نمیخواهی!!!!
منم خیلی دلتنگ حرمش هستم......


Behnaz
ساعت19:15---28 مرداد 1393
منشأ تمام بدبختی های انسان این است که از خدا غافل است و خدا را نشناخته است.
شهید منصور سرندی از تبریز


Behnaz
ساعت22:06---27 مرداد 1393
کسی که بهشت را بر زمین نیافته است
آن را در آسمان نیز نخواهد یافت
خانه ی خدا نزدیک است!
و تنها اثاث آن، عشق است...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:, ] [ 14:35 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب