متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا توقلب مرا می خری؟

 
 
 
دلم را سپردم به بنگاه دنیا
وهی آگهی دادم اینجا و آنجا
وهر روز 
برای دلم
مشتری آمد و رفت
 
ولی هیچ کس واقعا
اتاق دلم را تماشا نکرد
دلم، قفل بود
کسی قفل قلب مرا وا نکرد
 
یکی گفت:
چرا این اتاق
پر از دود و آه است
یکی گفت:
چه دیوارهایش سیاه است!
یکی گفت:
چرا نور اینجا کم است
وآن دیگری گفت:
وانگار هر آجرش 
فقط از غصه و ماتم است!
 
ورفتند و بعدش
دلم ماند بی مشتری
ومن تازه آن وقت گفتم:
خدایا تو قلب مرا می خری؟
 
وفردای آن روز
خدا آمد و توی قلبم نشست
و در را به روی همه 
پشت خود بست
ومن روی آن در نوشتم:
ببخشید، دیگر
برای شما جا نداریم
از این پس به جز او
کسی را نداریم
 
 
 

نوشته خانم عرفان نظرآهاری

ازکتاب " روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس "



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت19:22---10 شهريور 1393
خیلی زیبا بود
پاسخ: ممنونم


حكيمه
ساعت15:56---10 شهريور 1393
خيليييييييييييييي متن زيبايي بود حقا كه اسم وبت هم متن هاي زيباهستش!
مررررررررر30 از حضورت تووبم
پاسخ: لطف داری عزیزم.
وبت باز نمیشه!!!!!!!!!!


مریم 11
ساعت12:23---10 شهريور 1393
خدایا یه لحظه مرا به خود وا مگذار
پاسخ: الهی آمین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, ] [ 10:51 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب