متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عمرى گذشت اما به درد تو نخوردم


شرمنده ام آقا به درد تو نخوردم

تو فکر من بودى وليکن من نبودم

اصلاً به فکر نوکرى کردن نبودم 

من دور بودم، تو مرا نزديک کردى

راه مرا از کربلا نزديک کردی 

گفتى اگر تو بى پناهى من حسينم

حتى اگر غرق گناهى، من حسینم 

گفتى بيا پاک از گناهت مي کنم من

تو رو به چاهى رو به راهت می کنم من 

گفتى بيا مثل تو خيلى خار دارم

حتى براى مثل تو هم کار دارم 

آواره ام، آواره را آواره تر کن

بيچاره ام، بيچاره را بيچاره تر کن 

آوارگى در اين حسينيه مي ارزد

بيچارگى در اين حسينيه مى ارزد 

هر شب اسيرم مي کنى پاى بساطت

دارى تو پيرم مي کنى پاى بساطت 

من چاى مي ريزم گناهم را بريزى

يک جا تمام اشتباهم را بريزى 

شان نزولت مي کند آخر بلندم

سر را تو دادى جاى آن من سربلندم 

 وقتى گذر کردند خيلي ها ازين جا

رفتند تا معراج تا بالا ازين جا

اين جا گرفته از خدا عيسى دمش را

اين جا خدا بخشيد آخر آدمش را 

من خام بودم غصه و غم پخته ام کرد

اين پخت و پزهاى محرم پخته ام کرد 

مي بينم اين جا پنج تا نور مقدس

اين آشپزخانه ست يا طور مقدس 

اين جا همان جايي ست که مولا مي آيد

زينب ميايد، بيشتر زهرا می آید 

پخت و پز آقاى بى سر را به من داد

در کارهايش کار مادر را به من داد 

من عالمى دارم در اين جا با رقيه

هر وقت دستم سوخت گفتم يا رقيه 

منت ندارم بر سرت... تو لطف کردى

حالا که هستم نوکرت تو لطف کردى 

يک شب غذاى خواهرت را بار کردم

يک شب غذاى دخترت را بار کردم 

بايد که دست از هر چه غير کربلا شست

ديگ تو را شستم خدا روح مرا شست 

خدمت به اين بى رنگ و رو هم رنگ و رو داد

اين کفش ها را جفت کردن آبرو داد 

در هر کجا که نام پيراهن مي آيد

زهرا مي آيد پيش ما حتماً مي آيد 

من دست بر سينه دم در مي نشينم

در مجلس فرزند، مادر را ببينم 

من مي نشينم کار و بارم پا بگيرد

شايد به من هم چادر زهرا بگيرد 

آن چادرى که عصمت کبرا در آن است

فرداى محشر منجى پيغمبران است 

خدمت تجلى ارادت هاى شيعه ست

بالاترين نوع عبادت هاى شيعه ست 

ما به ولايت مي رسيم از اين مودت

ما به مودت مي رسيم از راه خدمت 

خدمت درِ اين خانه تنها فرصت ماست

گفتند: اينجا پنج روزى نوبت ماست 

اين پارچه مشکى -فداى روى ماهش-

دارد سفيدم مي کند رنگ سياهش 

از سوخته دل ها نگير آقا غمت را

يک وقت از دستم نگيرى پرچمت را 

بگذار يک گوشه به پاى تو بميرم

کنج حسينيه براى تو بميرم 

من که به غير از لطف تو يارى ندارم

من که به غير از کار تو کارى ندارم 

 آنقدر بين دسته هايت ايستادم

نذر علىّ اصغر تو آب دادم 

اى کاش بين ايستادن ها بميرم

آخر ميان آب دادن ها بميرم 

خوب است نوکر آخرش بى سر بميرد

خوب است بين نوکرى نوکر بميرد 

خوب است ما هم گوشه اى عطشان بيفتيم

در زير پاى اين و آن عريان بيفتيم

علی اکبرلطیفیان


نظرات شما عزیزان:

جـملات زیـبا...داسـتانهـاے کوتــاه
ساعت18:09---14 آبان 1393
آبروی حسین به كهكشان می ارزد ، یك موی حسین بر دو جهان می ارزد ، گفتم كه بگو بهشت را قیمت چیست ، گفتا كه حسین بیش از آن می ارزد

تسلیت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:28 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب