متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






     سوال یک دختر بچه 9 ساله شیعه ازکارشناسان شبکه های وهابی:
 
ما در کلاس که 24 نفر هستیم،معلم ما وقتی میخاد از کلاس بیرون بره،به من میگه:
خانم محمدی،شما مبصر باش تا نظم کلاس بهم نریزه...و به بچه ها میگه:
بچه ها،شما گوش به حرف مبصر کنید،تا من برگردم
شما میگید پیامبر ص از دنیا رفت و کسی را به جانشینی خودش انتخاب نکرد،
آیا پیامبرصلی الله علیه و آله،به اندازه معلم ما،بلد نبود یک مبصر و یک جانشین
بعد از خودش تعیین کند که نظم جامعه اسلامی بهم نریزد؟!  
 
  ‪ جواب مدير اهل سنت به دانش آموز شیعه:
 
برو فردا با وليت بيا کارش دارم ,
دانش اموز رفت وفرداش با دوستش اومد.
مدير گفت پسر چرا با وليت نيومدي؟
,مگه نگفتم ولي توبيار ؟
 دانش اموز گفت :اين ولي منه ديگه
.مدير عصباني شدو گفت :
 منظور من سر پرستته، پدرته، رفتي دوستتو آوردي؟
 دانش اموز گفت :
نشد ديگه اينجا ميگي ولي يعني سر پرست، پس چطور وقتي پيامبر ميگه اين علي ولي شماست ميگيد معني ولي ميشه دوست. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, ] [ 8:50 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب