متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گفتم كه روی خوبت،از من چرا نهان است؟ 
گفتا تو خود حجابی ، ورنه رخم عیان است


گفتم كه از كه پرسم ، جانا نشان كویت ؟
گفتا نشان چه پرسی،آن كوی بی نشان است


گفتم مرا غم تو ، خوشتر ز شادمانی
گفتا كه در ره ما ، غم نیز شادمان است


گفتم كه سوخت جانم، از آتش نهانم
گفتا آن كه سوخت او را، كی ناله یا فغان است


گفتم فراغ تا كی؟گفتا كه تا تو هستی
گفتم نفس همین است ، گفتاسخن همان است


گفتم كه حاجتی هست ، گفتا بخواه از ما
گفتم غمم بیفزا، گفتا كه رایگان است


 

گفتم ازم بپذیر،این نیم جان كه دارم
گفتا نگاه دارش،غمخانه ی تو جان است


 




نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت21:26---26 آذر 1393

پاسخ: عزیییییییزییییییی


لیلا
ساعت11:49---19 آذر 1393
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام مهناز جان خوبی گلم؟؟؟
دلم برات تنگ شده چرا بهم سر نمی زنی؟؟!!

پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم. منم دلم برات تنگ شده. برای متن ها و نظرات قشنگت. ببخشید کارام زیاده. خیلی وقت نمیکنم بیام اینجا.
تو اولین فرصت میام و وب قشنگت و میخونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 آذر 1393برچسب:, ] [ 14:15 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب