متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

یا زینب

امان از دل زینب

 

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت12:43---7 دی 1393
سلام ليلا خانوم عزيز
از آشنايي تون خيلي خوشحالم
مهناز جون ازمن خواستن چند تا كتاب حديثي معرفي كنم
گرچه خودشون استادن
نهج البلاغه قسمت حكمتهاي اين كتاب
غرر الكلم ودررالحكم از امام علي كه حدود يازده هزار كلمات قصار امام را دربرميگيره
كتاب اصول كافي از مرحوم كليني كه يكي از منابع اصلي ومهم حديثي شيعه محسوب ميشه
نهج الفصاحة كه سخنان پيامبر اسلام را شامل ميشه
بحار الأنوار علامه مجلسي

اميدوارم تا حدودي كمكتون كرده باشم
موفق باشيد
پاسخ: سلام خانم جونم. ممنونم عزیزم.... لطف کردید....


لیلا
ساعت15:53---3 دی 1393
سلام مهناز جان ..... من شاید وبلاگم زیاد مذهبی نباشه ولی سعی کردم در گذاشتن پستام زیاد از حد جلف رفتار نکنم.....من کلاً دختر احساساتی هستم...کار یا بهتره بگم سرگرمیم اصلیم نقاشی وعکاسیه به خاطر همینه که خیلی رمانتیک با دنیا اطرافم برخورد می کنم...البته من نویسنده هم هستم فقط در به در دنبال چاپ کتابم موندم....
ولی بی نهایت از وبلاگ شما خوشم میاید مامانم هم هراز گاهی به وب شما سر می زنه اتفاقاً مطالب های زیادی از وبلاگ شما پرینت گرفتن حلال کنید
مخاطبای وبلاگم بیشتر دوستان شخصی خودم هستن به خاطرهمین هم هست که خیلی از کامنت های که برام می ذارن شخصی هستند(البته در دل های شخصی) ومن چون خصوصی هستن کامنت های شخصی را در نت قرار نمی دم......
دوست دارم در فضای مجازی دوست خوبی برای هم باشیم...البته بعضی وقتا برات متن خصوصی می ذارم بذار توی پستات....اگه که موافق باشی

پاسخ: سلام عزیزم.... من خیلی هم خوشحالم که دوست مجازی خوبی مثل شما پیدا کردم!
و خوشحال تر که مادر گلتون هم افتخار میدن و وبلاگ منو میخونن! خیلی هم خوشحال شدم که گفتین از متن هام خوششون میاد و پرینت هم میگیرن.
عزیزم! منم که همه ی متن هام مذهبی نیست! اتفاقا منم خیلی احساساتی هستم! منم خیلی وقتا متن های احساسی برای معلمم مینویسم! و خیلی متن های دیگه! اما خب، ایام محرم و صفر ایام خاصی هستن و متن های خاص هم میخواد! که متاسفانه نتونستم اون جور که باید متن بذارم!!!
عزیزم! من همیشه از خوندن نظرات شما خوشحال میشم! فقط ببخش که دیر به دیر میام نت! هرمتنی که دوست داری برام بذار! فقط بنویس که کدوم رو میتونم تو پستام استفاده کنم!!؟؟
ممنونم عزیزم


لیلا
ساعت19:50---2 دی 1393
سلام مهنازی؟؟؟؟
آخرین روز صفر و اولین روز ربیع الااول را به شما وتمام دوست داران اهل سنت تبریک می گویم...........
مهناز مامانم می گه موضوع پست های وبت را از سایت های مختلف می گیری یا کتابی چیزی داری؟؟؟
اگر بتونی چندتا کتاب خوب که حدیث های پیامبر یا دیگر امامان باشد به من معرفی کنی ممنونت می شم.....
پاسخ:سلام عزیزم.... ممنونم..... ایام ربیع برشما و مادر محترمتون هم مبارک.....
من اکثرا مطالبم رو از سایت ها و وبلاگ های مختلف کپی میکنم! یا شعرها و متن هایی که دوستانم برام میفرستن
کتاب های مختلف چهل حدیث احادیثی از معصومین هست! تو اینترنت هم میتونی احادیث معصومین رو پیدا کنی! درباره هر موضوعی که دوست داری! من از معلم عزیزم هم خواهش میکنم که تو نظرات همین پست اسامی کتابهای خوب رو بنویسن تا بتونی استفاده کنی عزیزم.


نرگس
ساعت12:06---29 آذر 1393
سلام مهناز خانومی
خوبی خواهری؟کجایی شما؟ از تاریخ اخرین پستت که همینه یه هفته میگذره ها! ایشالله هر جا هستی خوب خوش باشی
خانمی دوستت دارم خیلی زیاد و التماس دعا
پاسخ: سلام، ممنونم، معذرت


شهاب الدین
ساعت0:34---28 آذر 1393
کربلا نرفتن سخت است...
کربلا رفتن سخت تر!
تا نرفته ای شوق رفتن داری...
تا رفتی شوق مردن!
کربلا رفته ها میدانند
بعد از کربلا روضه ی حسین
حکم زهر دارد برای دل اوراق شده ی زائر!
آخر اینجا
دیگر عباس نیست
تا آرام شوی در حریم امنش...


شهاب الدین
ساعت0:27---24 آذر 1393
کاروان می رسد از راه‌، ولی آه چه دلگیر چه دلتنگ چه بی تاب
دل سنگ شده آب ، از این ناله‌ی جانکاه زنی مویه کنان ، موی کنان
خسته، پریشان، پریشان و پریشان شکسته ، نشسته‌ ، سر تربت سالار شهیدان
شده مرثیه خوان غم جانان همان حضرت عطشان
همان کعبه‌ی ایمان همان قاری قرآن ، سر نیزه‌ی خونبار
همان یار ، همان یار ، همان کشته‌ی اعدا.
کاروان می رسد از راه ، ولی آه نه صبری نه شکیبی نه مرهم نه طبیبی عجب حال غریبی
ندارند به جز ماتم و اندوه حبیبی ندارند به جز خاطر مجروح نصیبی
ز داغ غم این دشت بلاپوش به دلهاست لهیبی به هر سوی که رفتند
نه قبری نه نشانی فقط می وزد از تربت محبوبهمان نفحه‌ی سیبی
که کشانده ست دل اهل حرم را.
کاروان می رسد از راهد و هرکس به کناری
پر از شیون و زاری کنار غم یاری سر قبر و مزاری
یکی با تب و دلواپسی و زمزمه رفته
به دنبال مزار پسر فاطمه رفته یکی با دل مجروح
و با کوهی از اندوه به دنبال مه علقمه رفته
یکی کرب و بلا پیش نگاهش سراب است و سراب است
دلش در تب و تاب است و این خاک پر از خاطره هایی ست
که یک یک همگی عین عذاب است و این بانوی دلسوخته‌ی خسته رباب است
که با دیده‌ی خونبار و عزاپوش خدایا به گمانش که گرفته ست
گلش را در آغوش و با مویه و لالایی خود می رود از هوش:
«گلم تاب ندارد حرم آب ندارد علی خواب ندارد» یکی بی پر و بی بال
دل افسرده و بی حال که انگار گذشته ست چهل روز بر او مثل چهل سال و بوده ست پناه همه اطفال
پس از این همه غربت رسیده ست به گودال همان جا که عزیزش همان جا که امیدش
همان جا که جوانان رشیدش همان جا که شهیدش
در امواج پریشان نی و دشنه و شمشیر در آن غربت دلگیر شده مصحف پرپر
و رفته ست سرش بر سر نیزه و تن بی کفن او، سه شب در دل صحرا
رها مانده خدایا چهل روز شکستن چهل روز بریدن چهل روز پی ناقه دویدن
چهل روز فقط طعنه و دشنام شنیدن چه بگویم؟
چهل روز اسارت چهل روز جسارت چهل روز غم و غربت و غارت
چهل روز پریشانی و حسرت چهل روز مصیبت چه بگویم؟
چهل روز نه صبری نه قراری نه یک محرم و یاری ز دیاری به دیاری
عجب ناقه سواری فقط بود سرت بر سر نی قاری زینب چه بگویم؟
چهل روز تب و شیون و ناله ز خاکستر و دشنام ز هر بام حواله و از شدت اندوه
و با خاطر مجروح جگر گوشه‌ی تو کنج خرابه همان آینه‌ی فاطمه جا ماند سه ساله چه بگویم؟
چهل روز فقط شیون و داغ و غم و درد فراق و فراق و ... فراق و ... چه بگویم؟
بگویم، کدامین گله ها را؟ غم فاصله ها را؟ تب آبله ها را؟
و یا زخم گلوگیر ترین سلسله ها را؟ و یا طعنه‌ی بی رحم ترین هلهله ها را؟
و یا مرحمت دم به دم حرمله ها را؟ چهل روز صبوری و صبوری غم و ماتم دوری و صبوری
و تا صبح سری کنج تنوری و صبوری نه سلامی نه درودی کبودی و کبودی
عجب آتش و خاکستر و دودی و کبودی به آن شهر پر از کینه و ماتم
چه ورودی و کبودی در آن بارش خونرنگ سر نیزه تو بودی و کبودی
گذر از وسط کوچه‌ی سنگی یهودی و کبودی و در طشت طلا گرم شهودی و چه ناگاه
چه دلتنگ غروبی ، چه چوبی عجب اوج و فرودی و کبودی خدایا چه کند زینب کبری!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 آذر 1393برچسب:, ] [ 10:34 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب