متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کارت پستال تبریک تولد

کارت پستال تبریک تولد

خانم جونم!

عزیزترازجونم!

سلام!

تولدتون مبارک!

این منما!

ببینید! براتون یه گل خریدم! اما دیگه نخوردمش

کارت پستال های فانتزی و شیک تبریک تولد

کارت پستال های فانتزی و شیک تبریک تولد

عزیزدلم!

معلم مهربونم!

میدونم امشب نمیتونید بیاید اینجا! 

هروقت اومدید، تولدتون مبارک عزیزم!

خیلی دوستتون دارم مهربونم!

امروز برایت زیبا ترین گل های دنیا را خواهم آورد

هرچند تو مهربان تر از همه آن هایی

امروز تولد تو تولد همه خوبی هاست..!


عزیزدلم!

 

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوبتر که دنیای من شدی

دنیای من تولدت مبارک

 

با من باشی دوست دارم / تنها باشی دوست دارم
امروز روز میلادته / هرجا باشی دوست دارم
تولدت مبارک

هر انسان لبخندی از خداست و تو زیبا ترین لبخند خدایی
 
بهانه زندگیم تولدت مبارک . . .

بهانه ی زندگیم!

تولدتون هزاران بار مبارک


حالا شمع ها رو فوت کنید عزیزدلم:

اس ام اس تبریک تولد

 

حالا کادووووووو

تبریک تولد, متن زیبا, اس ام اس تبریک تولد, متن های عاشقانه

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهربانی ها
ساعت21:53---21 اسفند 1393
امام علی (ع) می فرماید: «السّرور یبسط النّفس و یثیر النّشاط»؛ شادی، نفس را می گشاید و نشاط را بر می انگیزاند.

لیلا
ساعت10:58---2 اسفند 1393
سلام...
واو ببین اینجا چه خبره...

آخه جون اینجا تولده اونم چه کسی معلم مهنازی
عمرشون پاینده باشه
خوش به حال معلم شما که چنین شاگرد مهربانی را درس اخلاق ودرس علمی بخشیده
به معلمت حسودیم شده


تولد معلم خوبت مبارک مهنازی

پاسخ: سلام لیلاجونم.... دوست خوبم.... ممنوووونم عزیزم....
پاسخ: خوش اومدی به جشن تولد معلم عزیزترازجونم.
لیلا جان! خوش به حال منه که همچین معلمی دارم...


Kh
ساعت15:59---1 اسفند 1393
تکرار همه چیز دنیا خسته کننده است،.اما دوستان خوب مثل نفس اند.....

.تکرارشان تضمین زندگیست....

پاسخ: زندگیم! ممنون که هستید


شهاب الدین
ساعت0:13---1 اسفند 1393
یا رب زغمش تا چند اشکم ز بصر آيد
بنشسته سر راهش ، شايد ز سفر آيد
تا چند بنالم زار شب تا سحر از هجرش
كوكب شِمُرم هر شب ، شايد كه سحر آيد
هر دم كه رخش بينم خواهم دگرش ديدن
بازش نگرم شايد يك بار دگر آيد
از ديده نهان اما اندر دل من جايش
او را طلبم هر شب شايد كه ز در آيد
با كس نتوانم گفت من راز درون خویش
كز درد غم هجرش دل را چه به سر آيد
مي سوزم و مي سازم از درد فراق اما
تير غم او بر دل افزون ز شمَر آيد
"حيران" به فغان تا کی با محنت و غم همدم
یارب نظری کان شاه از پرده بدر آید
****
سلام
به نظرم هرچی کارت پستال جالب درباره تبریک تولد تو اینترنت پیدا کردین،گذاشتینا!
البته خیلی خوب کاری کردین.به لطف این حرکت شما،ما هم خبر دار شدیم و عرض ارادتی کردیم خدمتشون.
ان شاءالله دلتون شاد و روزگارتون خوش باشه.
شبتون به خیر
پاسخ: سلام. نه! همه ی کارت پستالها نیست! آخه همه شون قشنگ نبودن! اینا بهتریناشه! برای معلمم بیشترازاینا هم کمه!
ممنون ازلطف تون. همچنین
بابت شعر زیباتون هم متشکر


امیرمحمد
ساعت12:57---30 بهمن 1393
سلام آبجی خوبی؟ببخشید یک مدت نبودم لطفا به وبلاگم سر بزن
پاسخ: سلام. حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, ] [ 18:47 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب