متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام خانم جونم!

هروقت اومدید، بگید رمزشو بهتون بگم!

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
فقط معلم عزیزترازجونم!!!!!

نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت9:10---29 اسفند 1393
یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
سلام خواهری
عزیز جان دقت کردی اینجا انگار فقط من رفت و آمد دارم؟
خواهر خوبم ایشالله سال خیلی خوب و پز ار خبرهای خوب داشته باشی
موقع دعا مارو یادت نره


نرگس
ساعت15:40---23 اسفند 1393
سلام مهناز جان عزیزم

خوبی عزیزم؟چه میکنی با تکان دادن خانه؟

ترجمه متن قبلی هم به این ترتیبه:

دوستتدارم

خیلی گلی

کلا یادت میفتم خنده ام می گیره

شوخی بودها بدل نگیری

یه بوس از راه دور برای عرض ارادت

دلم برات تنگه خیلی

بابا پس کجایی تو؟

دیدی چه راحت بود؟


پاسخ: سلام.ممنون.
!OK


نرگس
ساعت9:01---16 اسفند 1393

سلام اینا رو با فاصله از هم بخونید لطفا
دوستت دارم عزیزم
پاسخ: سلام. من که نفهمیدم یعنی چی؟؟؟!! ولی... ممنونم عزیزم


نرگس
ساعت8:19---1 اسفند 1393
مهناز خانمی سللللاااااامم
خوبی خواهری؟خوش می گذره؟
چه کردیا!چه جشن تولد راه اندختی!
ممنون حداقل ماهم خبر دار شدیم
عزیزم خیلی التماس دعا
پاسخ: سلاااااام عزیزم. ممنونم عزیز. کاری نکردم که! برای معلم عزیزم هرکاری کنم کمه!
عزیزید. ممنونم. حاجت روا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, ] [ 19:8 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب