متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





صبح امروز کسی گفت به من:

تو چقدر تنهایی !

گفتمش در پاسخ :

توچقدر حساسی

تن من گر تنهاست

دل من با دلهاست

دوستانی دارم 

بهتر از برگ درخت که دعایم گویند و دعایشان گویم

یادشان دردل من

قلبشان منزل من...!

صافی آب مرا یادتو انداخت رفیق!

تو دلت سبز

لبت سرخ

چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان! نفست داغ 

تنت گرم

دعایت بامن

 

سهراب سپهری

 

سلام دوستان خوب و عزیزم

سال نو مبارک

امیدوارم سال خوب و پرخیر و برکتی پیش رو داشته باشید

دلم براتون خیلی تنگ شده

شرمنده که نتونستم تو این ایام بهتون سربزنم!

همیشه به یادتون هستم

حتما سرفرصت به وبلاگ همه دوستان عزیز سرمیزنم




نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت15:58---21 فروردين 1394
مهناز جان سلام
خوبی خواهر جان؟
عیدت مبارک گلم
ایشالله به زودی روز زن و بعد هم روز م
مادرو تبریک بگیم بهت
پاسخ: سلام عزیزم. ممنونم از لطفتون.


Kh
ساعت12:58---21 فروردين 1394
إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَر

بخوان مهـــدی
بخـــوان امــروز به یمــن روز مـــادر

* الهی
یا فاطر به حق فاطمة " س "
عجل لولیک الفرج *
سلام وقت ب خير روز ولادت حضرت زهرا مبارك
پاسخ: سلام عزیزدلم. ممنونم. روزتون مبارک مهربونم


مهربانی ها
ساعت1:49---18 فروردين 1394
عشق و محبت" ردپای خدا در زندگیست ، امیدوارم زندگیت پر از ردپای خدا باشد . سلام مهناز جون
ایام به کام
پاسخ: متشکر
سلام خانم. خیلی ممنونم


شهاب الدین
ساعت0:03---17 فروردين 1394
بامدادان كه تفاوت نكند ليل و نهار
خوش بود دامن صحرا و تماشاى بهار
صوفى،از صومعه گو خيمه بزن بر گلزار
كه نه وقت است كه در خانه بخفتى بيكار
بلبلان،وقت گل آمد كه بنالند از شوق‏
نه كم از بلبل مستى تو،بنال اى هشيار!
آفرينش همه تنبيه خداوند دل است‏
دل ندارد كه ندارد به خداوند اقرار
اين همه نقش عجب بر در و ديوار وجود
هر كه فكرت نكند نقش بود بر ديوار
كوه و دريا و درختان همه در تسبيح‏ند
نه همه مستمعى فهم كند اين اسرار
خبرت هست كه مرغان سحر می‏گويند
آخر اى خفته! سر از خواب جهالت بردار
هر كه امروز نبيند اثر قدرت او
غالب آن است كه فرداش نبيند ديدار ...
سلام،شبتون به خیر
سال نو رو تبریک میگم خدمتتون و انشاءالله حال و احوالتون خوش باشه.
و همچنین این سال براتون پر از خیر و برکت باشه
التماس دعا
پاسخ: سلام. متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 15 فروردين 1394برچسب:, ] [ 21:29 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب