متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است،

                        و ماندگار شدن برای یک عمر؛

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار ...

معلم عزیزم روزت مبارک که جهانی از نورت مبارک گشته است.

 

چه کسی هر دو لبم را به الف باز نمود

چه کسی جامه تقوا به تنم ساز نمود

ای معلم کـه تـو را دانـش بسیـار بـوَد

جان شاگرد بـه فدایت که سزاوار بوَد . . .

 

 

معلم نمونه ی من!

خانم خدیجه تاج بخشیان

عزیزترازجونم!

"جان شاگرد بـه فدایت"

 

روزتون مبارک فرشته ی من

 



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت20:34---12 ارديبهشت 1394
چ عكساي قشنگي ممنونم
منم بهت تبريك ميگم عزيزم
امسال أولين سال كارت تو مدرسه س
صدها شاخه سرخ نثار قلب مهربونت
پاسخ: عزیزدلم مرسییییی.... متشکرم
ولی کار تو مدرسه کجا و شغل شریف و مقام والای معلمی کجا؟؟؟؟!!! اما یه ذره از حستون به بچه ها رو میتونم بفهمم!!
برای درس مهربونی شما معلمم بودید، هنوز شاگردی میکنم! شما فقط معلم دبیرستانم نبودیدکه! شما معلم زندگی من هستید
تا ابد دوستتون دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 ارديبهشت 1394برچسب:, ] [ 15:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب