متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جملات زیبا گیله مرد

 

جملات زیبا گیله مرد

 

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ؛

ماه ایستادگی و مبارزه با دشمن بزرگی بنام " خود " بر همگان مبارک باد .

***************

خدایا کمک کن چترِ گناه را در بارانِ رحمتِ ]رمضان و غیر[ رمضانت بسته نگه داریم ...

آری ؛ چترها را باید بست ، زیر باران باید رفت ..

***************

رمضان مبارک ...

وقتی که قراره این یکماه آمادگی و تمرینی باشه برای گفتن : دنیا ، یادم ترا فراموش !

و برنده شدن ؛

شرط روی  بهشت است و آرامش ...

 

***************

خدایا ...

رمضان ماه مهمانی توست ...

سفره ات هر روزِ سال پهن بوده ،

ولی این روزها ، پذیرایی ها ویژه است ...

از خوان گسترده ات چشم و دلی سیر میخواهم ...

شکم سیر را هر روز قبل از رمضان مرحمت نموده ای ...

الهی شکر

***************

این روزها و شبها خدا از همیشه نزدیکتراست ...


التماس دعا



نظرات شما عزیزان:

مهربانی ها
ساعت16:22---29 خرداد 1394
سلام مهناز جون
عبادات و طاعات شما قبول حق
بله با مرورگر دیگه صفحه وبلاگت باز شده
ممنونم از راهنماییت عزیزم
پاسخ: سلام خانم. متشکرم.خداروشکر. خوشحالم اومدید.


شهاب الدین
ساعت0:52---29 خرداد 1394
خدايا روزه ‏ام را در اين ماه روزه ی روزه ‏داران قرار ده،
و شب‏ زنده‏ دارى‏ ام را شب‏ زنده ‏دارى شب‏ زنده‏ داران،
و بيدارم كن در آن از خواب بى‏ خبران،
و ببخش گناهم را در آن اى معبود جهانيان،
و از من درگذر، اى درگذرنده از گنهكاران.

(دعای روز اول ماه رمضان)
پاسخ: آمین یا رب العالمین........ متشکر...


لیلا
ساعت0:37---29 خرداد 1394
سلام مهناز خانم خوش اومدی عزیز[بغل]
ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا...ماه آرامش دل ها بر شما و خانواده محترمتان و به ویژه مسلمین جهان مبارک باد....
دعاهای شما مورد درگاه حق و دفتر اعمالتان سفید از گناه و سیاه از ثواب باشد...........
ما را نیز از دعای خوبتان در این ماه عزیز بی بهره نگذارید دوست من........
دست خدا همراه همیشگی شما باشد[ماچ][قلب] دوست شما لیلا
پاسخ: سلام لیلا جان! چه متن زیبایی! ممنونم عزیزم، همچنین برای شما! شما هم مارو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید


ثنــای دوست داشتنی
ساعت22:07---28 خرداد 1394
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم ...

التماس دعا


سلام به دوست و خواهر عزیزم، مهناز خانوم گل، عزیزم حالتون چطوره؟
امروز که نظرات زیباتونو دیدم، خیلی خوشحال شدم، آخه خیلی دلتنگتون بودم، دلتنگ شما، خانوم تاج بخشیان عزیز و نرگس خانوم نازنین خیلی دوست دارم که دوباره دور هم جمع بشیم و از دوستی یکدیگه لذت ببریم،ان شاءالله که شما و دوستان عزیزم هر جا که هستین تندرست و سلامت باشید
عزیزم توی این لحظات عزیز التماس دعای فراوون دارم
پاسخ: سلام عزیییییییییزم. ممنونم. منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود! منم خیلی دلم میخواد بازم دورهم جمع بشیم! من ان شاءالله هرروز بتونم میام! خانم تاج بخشیان هم یه کم کارهاشون کمتر بشه میان ان شاءالله به زودی! ازنرگس خانم هم بیخبرم و مثل شما دلم براشون تنگ شده!
محتاج دعا! حاجت هاتون روا ان شاءالله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:, ] [ 14:52 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب