متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ازم پرسید : تا حالا عاشق شدی؟

گفتم آره .

گفت چندبار؟

گفتم یک بار .

گفت پس میدونی عشق اول هیچوقت از یاد نمیره؟ 

گفتم آره مطمئنم .

گفت چجوری باهاش اشنا شدی؟

گفتم از بچگی باهاش بزرگ شدم ، تاچشم باز کردم تا الان اون رو دیدم.

گفت باهاش در ارتباطی؟؟؟

گفتم آره همیشه باهمیم.

بغض کرد گفت بهش میرسی؟؟؟

اشکم سرازیر شد گفتم آره.

گفت منم عاشقم ، خیلی میخواستمش ، زیبا بود ولی نرسیدیم. گفت خوش به حاله عشقت چقد خوشبخته که تو رو داره واینقد عاشقشی .

گفتم من خوشبخت ترم که اون عاشقمه.

گفت حالا کی هست اسمش چیه؟ خوشگله؟؟

گفتم مطمئنم از عشق تو خوشگل تره !!

اسمش رحمان ، رحیم ، حمید و . . .

زیاده اَسماش ولی من صداش میزنم

خداااا . . .

 

 

خداااااااااجونم

عااااااااااااااااااااااشقتمممممممممممممممم



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت12:03---16 بهمن 1392
خیلی قشنگ بود
پاسخ: ممنونم عزیزم.


sajjad
ساعت12:50---14 بهمن 1392
لایـــــــــــــــــــــــــــ ــک

ثنــای دوست داشتنی
ساعت12:44---14 بهمن 1392
هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود/هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود/آنچنان مهر توام در دل و جان جای گرفت/که اگر سر برود از دل و از جان نرود


پاسخ: بسیار زیبا بوووووود. ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, ] [ 10:57 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب