متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امروز روز ولنتاین، یعنی روز عشقه!!!

یادمه یه معلم زبان داشتم، می گفت: روز ولنتاین یعنی روز عشق، نه عشق به دوست دختر ودوست پسر، بلکه عشق به کسی که واقعا دوستش داریم!!!

می گفت: ما تو ایران ندید بدید بازی درمی آریم و برای دوست دختر، دوست پسرامون خرس وعروسک وکادو میخریم!

اونا(خارجیا) خودشون این روز رو به کسانی که واقعا دوستش دارن تبریک میگن! مثل پدر، مادر، خانواده یا دوستای صمیمی شون!!!

برام جالب بود که امسال ولنتاین جمعه است!!!

داشتم فکر میکردم، جمعه برای ما ایرانیا، ما مسلمونا، ما بچه شیعه ها، روز عشقه! عشق به امام زمانمون!!!

آره امروز روز ابراز عشق وعلاقه و محبت به امام زمانمونه!!!

اگه اونا یه ولنتاین در سال دارن! ما هفته ای یه بار ولنتاین داریم!

هر هفته جمعه ها به امام زمانمون ابراز عشق میکنیم! ولذت میبریم!

به کسی عشق میورزیم که اونم عاشقمونه!!! به معنای واقعی کلمه پاک "عشق"

اگه بعضی ها برای ابراز عشق به دوست دختر، دوست پسراشون، مجبورن کلی پول توجیبی شون رو جمع کنن تا یه کادوی قشنگ برای دوستاشون بخرن، من برای هدیه دادن به امام زمانم به هیچ پولی نیاز ندارم! آره هدیه دادن به امام زمان مجانیه! فقط کافیه گناه رو از زندگیم حذف کنم!!! اون موقع میتونم واقعا به امام زمانم ابراز عشق کنم!!!

پس روز عشق به امام زمان بر عاشقان مولا مبارک.....



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت8:42---1 اسفند 1392
..ღ♥ღ

..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ

...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ

.......................ღ♥ღ

...........ღ♥ღ...ღ♥ღ

...........ღ♥ღ

...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ

...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br />
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥
پاسخ: مرسی.......


مریم
ساعت11:53---26 بهمن 1392
تفسیرت در مورد ولنتاین عالی بود عزیزم دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا
پاسخ: مرسیییییییییییییی گلم. خوشحالم بازم اومدی.


ثنــای دوست داشتنی
ساعت14:55---25 بهمن 1392
بسیار عالی مهناز جون خیــــــــــــلی زیبا ولنتاین رو معنی کردی، آفــــــــــــــــــرین=D D
پاسخ: خواهش میکنم! حرف دلم بود..........


sajjad
ساعت14:37---25 بهمن 1392
سلام..من کلا با این ولنتاین و این مخاااااااااالفم..چون از فرهنگ غربی وارد فرهنگ ما شده..و اما حرف دلم ! ..ما در روایاتی از پیامبر اکرم داریم که دلیل خلقت این دنیا خلقت حضرت زهرا (س) هستش..پس دلیل خلقت ما انسان ها هم حضرت زهراست (س) ! ..آری پس اگر بخواهیم از عشق سخن بگوییم فقط اهل بیت مد نظر است و دیگر هیچ . . . .
پاسخ: سلام. بله درسته. البته ما ایرانی ها هم روز عشق داریم، به نام "سپندارمذ" که29 بهمن هست. ان شاءالله به زودی در موردش مطلب میذارم. اما عشق اول وآخر هربچه شیعه ای اهل بیت علیهم السلام هستند.... منم اینجا همین رو گفتم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, ] [ 14:1 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب