متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

عصرفولاد

عصر اهن

عصر حجر

عصربخار

عرارتباطات

عصرفن اوری...

همه اینا ثابت میکنن که پیشرفت بشر همیشه در عصر صورت گرفته و از صبح

زود بیدار شدن آدمی به جایی نمیرسه!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

حكيمه
ساعت15:09---14 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

fatemeh
ساعت11:50---14 اسفند 1392
الهی چه نازه وااااااااااااااای
پاسخ: آره نازه!!! نازتر هم میشه وقتی به نکته ای به این زیبایی فکر کرده!!! خدا حفظش کنه...

sajjad
ساعت22:58---12 اسفند 1392
اگه این بچه پیش من بود !! یک گااااااازی میگرفتم که گریه کنه !! ..یَک کیفی میده که نگو !! به جووووووون خودم راس میگمااااا
پاسخ: یا اباالفضل!!!! چه خشن!!!!


کوثز
ساعت22:24---12 اسفند 1392
خیلی قشنگ

sajjad
ساعت21:57---12 اسفند 1392
آبجی بچلونمش یعنی چی؟؟؟؟
پاسخ: یعنی فشارش بدم!!! یعنی بغلش کنم!!!! یعنی بچلونمش دیگه!!!!!! چون بچه نازیه میگم!!! خیلی خوشمله!!! ولش کن! شما همون گازش بگیر طفلی بچه رو!!!


sajjad
ساعت16:07---12 اسفند 1392
اوخ اوخ چه نازه..دلم میخواد گازش بگیرم !!
پاسخ: آره خیلی نازههههههههههههه!!!! اما گاز نه!!! گناه داره طفلی!!!!!! من دلم میخواد بچلونمش!!!!!!!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت15:56---12 اسفند 1392
آره راست می گیاااااااااااااااااااا تا حالا بهش فکر نکرده بووووووووووووودم
پاسخ: الهه خانم! من اصولا یا چیزی رو نمیگم! یا راست میگم!!! دروغ تو کارم نیست!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:2 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب