متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بیا تا جوانم بده رخ نشانم....

که این زندگانی وفایی ندارد.....


 

تو را جان زینب

تو را جان زهرا

بیا آقا....



نظرات شما عزیزان:

Kh
ساعت18:13---17 اسفند 1392
دو رکعت نماز عشق به امامت تو . .
 



با تکبیره الاحرام نگاهت . .



نه انگار نمیشود تو بخوان من نگاهت میکنم . .



دریاب این چشمها را . ..



در نمازم خم ابروی تو بر یاد آمد . .


پاسخ: چه دعایی کنمت بهتر از این: که کنار پسر فاطمه هنگام اذان سحر جمعه ای از سال جدید پشت دیوار بقیع قامتت قد بکشد در دو رکعت به نمازی که نثار حرم و گنبد برپاشده ی حضرت زهرا بکنی... اینو از ته دلم براتون میخوام عزیزم....


ثنــای دوست داشتنی
ساعت16:26---16 اسفند 1392
عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم / ای کاش که این عید ، ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم....
پاسخ: ای کاااااااااش..... من شنیدم که شما فصل بهاری آقا/ به دل خسته ی ما صبر وقراری آقا/ عمر امسال گذشت و خبری از تو نشد/ هوس آمدن این جمعه نداری آقا؟/ در هیاهوی شب عید، تورا گم کردیم/ غافل از اینکه شما اصل بهاری آقا/ اللهم عجل لولیک الفرج


شهاب الدین
ساعت14:42---16 اسفند 1392
سلام.
فکر نکنم تا الان آدمی به گیجی من دیده باشین..با اینکه یادم نبود امروز عیده و با دیدن پست شما یادم افتاد,ولی یادم نیفتاد که عید رو خدمتتون تبریک بگم!!شرمنده الان میگم:


میلاد دختر آفتاب و خواهر ماهتاب بر شما مبارک..



پاسخ: سلام... اختیار دارید! این چه حرفیه؟؟!!! ممنونم. عید شما هم مبارک...


Kh
ساعت14:38---16 اسفند 1392
میگویند جمعه می آید ...
آری ، روزی که بازار تعلقات دنیا را تعطیل کنیم ؛

او خواهد آمد .

یک روز می افتد ؛

آن اتفاق خوب را می گویم ...

من به افتادنی که برخاستن اوست ایمان دارم ؛

هر لحظه ، هر روز ، هر جمعه ...

اللهم عجل لوليّك الفرج
پاسخ: تقصیر من است اینکه کم می آیی... هروقت شدم اسیر غم می آیی... این جمعه و جمعه های دیگر حرف است... آدم بشوم سه شنبه هم می آیی...


sajjad
ساعت13:09---16 اسفند 1392
تو را امواج دریا می شناسند / تو را شنهای صحرا می شناستد / تو را ای منجی دلهای عالم / تمام کهکشانها می شناسند....
پاسخ: ای جان جهان، جهان جان ادرکنی/ قیوم زمین آسمان ادرکنی/ ای زنده کننده مسیحا الغوث/ یا مهدی صاحب الزمان ادرکنی/


sajjad
ساعت13:08---16 اسفند 1392
الا ای باد سبز نوبهاری / خبر از جا جانانم چه داری / کدامین خطه دارد بوی زلفش / بگو بر دیده منت می گذاری..
پاسخ: ای دل شیدای ما، گرم تمنای تو.... کی شود آخر عیان، طلعت زیبای تو... گرچه نهانی زچشم، دل نبود نا امید... می رسد آخر به هم، چشم من و پای تو...


حكيمه
ساعت12:46---16 اسفند 1392
بياااااااااآقااااااااااااااااا جااااااااااااااااان...........
پاسخ: بیااااا.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, ] [ 11:15 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب