متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگه تنهایی...

 

اگه دلشکسته ای...

 

 

اگه فقط یه پشتیبان می خوای...

برو در خونش!!!

**********

 

یعنی تنها کسیه که هرموقع با هر حالی میرم پیشش دست رد به سینه ام نمیزنه!!!

روز، شب، نیمه شب ........

همیشه هست!!!

هیچ وقت پشت خطش نمیمونم!

هیچ وقت در خونه اش به روم بسته نمیمونه!

همیشه برام وقت داره و به حرفام گوش میده!

تنها مونسی که هم تو غم هام هم تو شادی هام شریکه! والبته تو غم هام بیشتر!!

هرموقع از هرجای دنیا دلم بگیره، عقده هام رو سرش خالی میکنم! و هیچی نمیگه!

فقط میگه : میدونم جز من کسی رو نداری!

و واقعا جز او کسی رو ندارم!!!

وبرای منِ تنها چه کسی بهتر از تو؟؟!!

خدا

که :

"الیس الله بکاف عبده....."



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت10:54---27 اسفند 1392

صِــــدایِ خَندِه هایَــــش را میشِنَویـــ؟

خُدارا ـمیــــگویـَم.....

ـدُعایَت را شِنیدِه

بِه آنچِِــِــه ـمَحــال مـیـپِـنـداری ـمیخَندَد...


پاسخ: خدایا دوستت دارم!


sajjad
ساعت18:25---23 اسفند 1392
دقیقا به عمق مطلب اشاره کردی آبجی !!!!.. آفرین بر شما
پاسخ: ممنونم داداشی!!! هرسخن کزدل برآید لاجرم بردل نشیند.... خوشحالم که خوشت اومده...


نرگس
ساعت6:15---23 اسفند 1392
آفرین
خیلی قشنگه...دیدی بلدی...بازم بنویس .حتمنا.خیلی خوب عزیزم...خیلی ذوق کردم..
پاسخ: ممنونم. با این همه تشویق مگه میشه بازم ننویسم؟؟!! اما نرگس خانم من از این متن ها زیاد دارم!! تو قسمت دلنوشته هام هست!! اینا حرف دله!! منظور من متن ادبی بود!! اونجوری نمیتونم بنویسم!! وگرنه به قول دوست خوبم، اینا حرف دله که گاهی به زبان جاری میشه!! البته وقتی دل پر میشه!! بازم خیلی خیلی ممنون از تشویق هاتون ومحبتتون!


شهاب الدین
ساعت0:06---23 اسفند 1392
بازم عذر میخوام،قصد دخالت نداشتم و ندارم..اما فکر میکنم بتونید براشون توضیح بدین...در پناه حق
پاسخ: این چه حرفیه؟! ممنون از لطفتون. شما هم معلم من!! مطمئن باشید حواسم هست! ومهمتر از اون خدا هم حواسش بهم هست!


شهاب الدین
ساعت23:34---22 اسفند 1392
سلام علیکم..خسته نباشید..از انتخابای زیباتون به خصوص عکسا ممنون..این متن رو خودتون نوشتین؟بسیار زیبا و عالی..
اما یه مطلبی. هست که...پدرتون که حتما ان شاالله در جریان وبلاگ نویسی شما هستن,ولی میخواستم ببینم از اینکه من و خانمم با شما ارتباط داریم هم اطلاع دارند؟..خواهشا هیچ فکر بدی نکنید...من داشتم فکر میکردم اگه فاطمه وبلاگ داشت,حتما دلم میخواست که بدونم با چه کسایی در ارتباطه و در چه حد و...

شب به خیر
پاسخ: سلام. ممنونم. بله تکه دومش رو از "یعنی تنها کسیه که..."، خودم نوشتم! مطلبتون جالبه!!! اما نکته اینجاست که پدر من به خاطرسن و سال و میزان سوادشون اصلا نمیدونن وبلاگ چی هست؟! در ضمن خداروشکر من تو تمام مراحل زندگیم، فقط خدارو ملاک قرار دادم، وطبق نظرش عمل کردم!! وبه خاطر این که خدای نکرده یه وقت خطایی نکنم، از معلم عزیزم خواستم که حواسشون بهم باشه!!


Kh
ساعت21:14---22 اسفند 1392
يا كافي من استكفاه
تو برايم كافي هستي

نجات دربندگي ست !!

واگر من به معناي واقعي بنده تو باشم

اگر فقط به لطف تو تكيه كنم

ديگر غمي مرا از پا درنخواهد آورد

فقط تو باش !!!

كه بودنت همه نبودن ها را جبران مي كند

مراكفايت بخش تا فقط به تو أكتفا كنم

يا رب العالمين!!


پاسخ: يا رب العالمين!! متشکر عزیزم، خیلی قشنگ بود!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت15:09---22 اسفند 1392
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی....کس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه نخواهی...باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی.....
پاسخ:باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:, ] [ 14:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب