متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاکにゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字
 
にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字چرا باید به دور تو بگردم؟にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字
 
にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字 ندا آمد تو با پا آمدی، باید بگردی
にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字
 
にゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字برو با دل بیا تا من بگردمにゃ子 ハートとか星載せたよ(≧∇≦) のデコメ絵文字



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت0:02---6 ارديبهشت 1393
خیلی باحاله ..به کعبه گفتم چرا باید دورت بگردم ؟؟؟ گفت چون در من علی به دنیا آمده



پاسخ: جالب بود!!!!!

ان شاءالله قسمت بشه بریم! با دل دورش میگردیم!


ثنــای دوست داشتنی
ساعت18:52---5 ارديبهشت 1393
دیدار خدا بود میســـــر

با دیده ی دل ، نه دیده ی ســــر...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:18 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب