متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سبيكه

از نامهاي «نرجس خاتون»، مادر گرامي امام زمان (عج) است.

«سبيکه» طلاي ناب و نقره ي خالص را گويند که پس از گداخته شدن،

ناخالصي هاي آن جدا گردد و طلاي ناب و نقره ي خالص به صورت شمش در قالبها ريخته شود.

او در پايتخت بيزانس در عشق امام حسن عسکري عليه السلام گداخته شده

و همه ي ناخالصي هاي امپراطوري روم به دست کيميا اثر حضرت زهرا (س) از او جدا شد

و طلاي ناب جهان خلقت از او پديد آمد.



 

**برگرفته از وبلاگ عاشقانه های من از خدا می گویند**



نظرات شما عزیزان:

ثنــای دوست داشتنی
ساعت15:01---7 ارديبهشت 1393
چه جالب!!!
پاسخ: بله!!!!!!!


نرگس
ساعت10:53---7 ارديبهشت 1393
مهناز جان سلام..چه جالب!کاش اسم منم میشد!راستی درباره اون که گفتم مشرفه،اینطور که من شنیدم،نباید سایه هیچ ساختمونی روی خونه خدا بیفته.که البته دیروز که از مادر شوهرم پرسیدم،گفتن اتفاقا سه برج ساعت ساختن این سعودیای لعنتی که سالی دوبار سایه اش میفته رو خونه خدا..خدا ریشهشونو بکنه...یه خبر هم امرئوز دیدم که یکی از دخترای شاهزاده سعودی اعلان جنگ کرده با پداشاه و تو اینترنت کمک خاسه!از روحانی شیعه ها هم حمایت کرده!

حالا اینا چه ربطی به به مطلب شما داشت،خودمم نمیدونم!!
پاسخ: سلام نرگس خانم عزیزم. نمیخواد خانمی! نرگس به این قشنگی مگه چشه؟؟!! بله برج ساعت رو منم شنیدم! عکسش رو هم دیدم!!! درمورد بقیه اش منم نمیدونم چه ربطی داشت!! اما بعد از خوندن جمله آخرتون کلی حندیدم!!!!!!


sajjad
ساعت23:58---6 ارديبهشت 1393
اللهم عجل لولیک الفرج .. می دانم روزی می آیی ، اما ترسم از این است که بیایی من دیگر نباشم
پاسخ: اگر که آمدی من رفته بودم/ اسیر سال و ماه و هفته بودم/ دعایم کن دوباره جان بگیرم/ بیایم در رکاب تو بمیرم


شهاب الدین
ساعت22:36---6 ارديبهشت 1393
سلام.ممنون از پیامتون.ان شاالله فردا شب جواب میدم.التماس دعا
پاسخ: سلام. ممنونم. محتاج دعا.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 20:7 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب