متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


زمین زِ مین کید و کینه پر شده ...

الهی العجل ... آقا بیا که همه ما ترا می خواهیم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

sajjad
ساعت21:37---24 ارديبهشت 1393
اللهم عجل لولیک الفرج ..

ماه بانو
ساعت12:15---22 ارديبهشت 1393
بود محرابم ابروی تو ای دوست / نمازم جانب کوی تو ای دوست
اگر حبل المتین فرموده قرآن / نباشد غیر گیسوی تو ای دوست . . .


kh
ساعت22:54---21 ارديبهشت 1393
.

پیامبر اکرم(ص) :

در دولت او مردم آنچنان در رفاه و آسایشی به سر می برند

که هرگز نظیر آن دیده نشده است

تعجیل در فرجش صلوات
پاسخ: اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم..... متشکر معلم مهربونم


مریم
ساعت22:37---21 ارديبهشت 1393
دستهایم...

این روزها بوی حافظ می دهند،

تفال که می زنم...

کنعانم بد جور،

یوسفش را می خواهد...
پاسخ: وخدا خواست که یک عمر نبیند یعقوب/ شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد؟/


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت21:52---21 ارديبهشت 1393
سر بر سر سجده هایمان می ساییم

ما دل که نداریم چه را می پاییم

فعلا دعای تعجیل فرج می خوانیم

ما بعد دعا به یاریت می آییم...
پاسخ: درحال نماز بی وضوییم آقا/ باشک ظهور روبه روییم آقا/ گفتیم بیا ودر به رویت بستیم/ ما اکثرمان دروغگوییم آقا/


امیرمحمد
ساعت21:25---21 ارديبهشت 1393
سلام خواهرم هم وبلاگ داره اسمش بی دریغ باش مثل باران می باشد بهش سر بزنید
پاسخ: سلام. واقعا؟؟؟!!! یعنی فاطیما خانم خواهرشماست؟؟!! چه جالب!!! دیدم وبشون رو!!


امیرمحمد
ساعت18:30---21 ارديبهشت 1393
سلام من کلاس اول دبستان هستم و باکمک خواهرم وبلاگم را به روز می کنم ولی الان خواهرم امتحان داره و خودم این کار را انجام می دهم الان من سواد دارم خواهرم هم به من یاد داده
پاسخ: سلام. ممنون از این که جواب دادی! آفرین به شما و خواهرت! پس شما میشی داداش کوچولوی من! اگه اشکال نداره؟! موفق باشی


Behnaz
ساعت13:49---21 ارديبهشت 1393
نگه داشتن دین و ایمان در آخرالزمان ؛

مثل نگه داشتن زغال گداخته در کف دست است...!


پاسخ: آخر شب سرد ما سحر می گردد / مهدی به میان شیعه برمیگردد/


fatemeh
ساعت12:19---21 ارديبهشت 1393
سلام مهناز خانم آپممممم
پاسخ: سلام دوست خوبم. میام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 20 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:27 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب