متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نظرات شما عزیزان:

شهاب الدین
ساعت0:57---3 آبان 1393
وقتـــــی تــــو اینجایی بیا معنا ندارد
آقــــــــا کجا هستی کجا معنا ندارد
بیمـــــاری ما غفلت از یاد نگار است
دور از طبیبان هـــــــم دوا معنا ندارد
من که گناهم راکمی هم کم نکردم
در معصیت این حــــــرفها معنا ندارد
تو وعده صدق خدا هستی و اینقدر
آقا بیا ... آقا بیا ... معنــــــــــا ندارد
ای مهربانتــــــر از پدر مادر چه گویم
بی تــــــو رسیدن به خدا معنا ندارد
بایـــــــد که نوکر سوی اربابش بیاید
از مــــــــــــا به تو لفظ بیا معنا ندارد
""اللهم عجل لولیک الفرج""
**********
سلام شبتون به خیر
بله امشب باز شدن و خیلی هم زیبا و مناسب هستن.
التماس دعا
پاسخ: سلام. خداروشکر. ممنون


مهربانی ها
ساعت22:08---2 آبان 1393
‏دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن
(سبحان الله يافارج الهمّ وياكاشف الغم فرّج همي ويسرّأمري وأرحم ضعفي وقلة حيلتي وأرزقنی من حيث لاأحتسب يارب العالمين)
سلام مهنازجون
حالتون چطوره؟خوبید ان شاءالله؟
البته مطالبتون باز نمیشه برا خوندن!!

پاسخ: سلام خانم. ممنونم. خداروشکر.
نمیدونم چرا اینجوریه؟! برای من همش باز شده!!!!


Kh
ساعت8:40---2 آبان 1393
هديه روز جمعه
حلقه زدند دورِ نگاهت، مدارها
خورشیدی و تبلورِ نور زلالِ تو
سرسبز کرده وسعتِ آیینه زارها
ما شبنمیم و مِهرِ تو، مُهرِ قبول ماست
یک جرعه نور ریز به گوشه کنارها
تا شعله شعله عشق تو عیوق مان کند
ما ذرّه ذرّه دور تو گردیم بارها
ما را عصای دستِ کلیمانه ات ببین
تا بشکند طلسم همه شبهِ مارها
یک جمعه در طراوت باران ظهور کن
یک جمعه محو کن همه گرد و غبارها
از این بعد، خیمه ی آرامِ چشمتان
باشد قرارگاهِ دلِ بی قرارها
باید همه به سمت نگاهت سفر کنند
باید یکی شوند خطوط قطارها
سلام
خوبي؟!
جمعه ي زيبايي را برات آرزومندم
پاسخ: سلام عزیزدلم!
خوبم؟؟؟!!! با دیدن پیام شما عالیم! بهتر ازاین نمیشم! قربونتون برم الهی
متشکرم مهربونم!
چقدر دلم برای هدیه ی روز جمعه تون تنگ شده بوووووود!!!


شهاب الدین
ساعت23:37---1 آبان 1393
سلام.
نیم ساعتی هست دارم وبتونو رفرش میکنم بلکه عکسای مطالبتون باز شه،ولی با این سرعتای حلزونی باز نشد متاسفانه.
اما مطمئنا به زیبایی قبلی هاست.
شبتون به خیر و التماس دعا
پاسخ: سلام. الان که من میبینم عکسا همه ش باز شده! ان شاءالله این بار که اومدید عکسا براتون باز بشن!
ممنون


ثنــــای دوست داشتنی
ساعت22:04---1 آبان 1393
ســــــــــلااااااام و هزارها سلام به آبجی و دوست بسیار مهربونم مهناز خانوم عزیزم!
حالتون خوبه؟
عزیزم خیلی دلتنگ شما و دیگر دوستان بودم ، اعیاد گذشته البته با تاخیر رو بهتون تبریک می گم، شرمنده که دیر اومدم، عزیزم من هنوز نت ندارم و از محل کار همسرم وارد نت شدم،
ازتون می خوام برام دعا کنید چون خیـــــــلی محتاجم....
دوست دارم گلــــــــم

پاسخ: سلام عزیزم. خیلی خوشحالم که پیامتونو میبینم! ان شاءالله زودتر اینترنتتون وصل بشه و مثل قبل همه دور هم باشیم.
حاجتتون روا ان شاءالله. محتاجم به دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:, ] [ 19:12 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب