متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مـــــــــــ♥ــــادر...

 

  مادر است دیگر...گاهی دلش خیلی برای فرزندش تنگ میشود...



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت18:20---28 آذر 1393
ترسم برای دیدارم به جهنم آید
مادر است دیگر...


نرگس
ساعت12:40---9 آذر 1393
فرمان جنگی می دهم : برگرد سردار و ...


در زیر باران خیس شد ... گوید اثر دارد
گوید خدا هم از ملاقاتش خبر دارد

عکسی که می بوید ، به چشمش آب می افتد
در کوچه ها هر روز چندین قاب می افتد

چای شهادت نوش کن ... اما بیا مادر !
حرف دلت را گوش کن ... اما بیا مادر !

بر روی سینه ارمغانت را نگهدار و ...
قدری بخند و قند در فانسخه بگذار و ...

لیلا تویی ، مجنون فقط جای شهادت بود
عاشق تویی ، مجنون پدافند شفاعت بود

قول و قرار وقت رفتن را که یادت هست
رفتی که برگردی ، هنوزم جانمازت هست

باران ! به آبش داده ام فرزند چاهم را
با گریه خوابش می کنم طفل نگاهم را

در زیر باران یک قدم با عشق بردار و ...
فرمان جنگی می دهم : برگرد سردار و ...
****
سلام مهناز خانوومی.خوبی؟
احتمالا الان با خوندن پیامای من کلی به من بخندی که اخه این دیگه چه دختر گیجیه؟
راستش من این دو تا شعر رو پریشب پیدا کردم برای مطلب شما، ولی یادم رفت بفرستم. بعد دیروز اومدم می بینم تایید نشده!
خدایی هوش و نبوغو می بینی؟
حالا ببخشید دیگه.خودم که کلا حواسپرت بودم، این چند وقته هم از بس مشغولیاتم زیاد بود! کلی خرابکاری بار آوردم.
عزیزم خیلی دوست دارم
التماس دعا
پاسخ: سلام عزیزم.... عیب نداره خانومی! ممنونم. بازم ممنونم بابت لطف و محبتتون!


نرگس
ساعت12:34---9 آذر 1393
یادمان باشد در همین کوچه ی ما ،

مادری هست که عشقش را داد

تا تو عاشق بشوی ،

نگذاریم که تنها بشود ...

کاش ما کاری کنیم که دلش خون نشود ...
پاسخ: کاش.....


Kh
ساعت11:48---8 آذر 1393
سلام مهناز جون
خيلي مطالبت عاليه
موفق باشي گلم

پاسخ: سلام عزیزدلم. متشکرم خانمم


شهاب الدین
ساعت21:43---7 آذر 1393
سلام.
خیلی سوزناکه،خیلی
پاسخ: سلام....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:, ] [ 13:2 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب